۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

رونمایی از گرینه سرمربیگری نود ارومیه توسط نماینده سابق مجلس! + عکس

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از گرینه سرمربیگری تیم نود رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۱
رونمایی از گرینه سرمربیگری نود ارومیه توسط نماینده سابق مجلس! + عکس
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نادر قاضی پور نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود که مربوط به مصاحبه‌اش با یکی از رسانه های محلی ارومیه بود از  مذاکرات باشگاه نود ارومیه با پژواک کرمپور خبر داد.

قاضی پور در این مصاحبه گفته است: یک مربی ایرانی الاصل ساکن هامبورگ آلمان پژواک کرم پور مذاکره شده که در اولین فرصت به تیم پرطرفدار نود ارومیه ملحق خواهد شد.

قاضی پور همچنین بیان داشته است که از روز شنبه برنامه ریزی انجام شده برای تمرینات شروع و عملیاتی خواهد شد که امیدوارم مثل سابق مسئولین محترم، مردم شریف و شهید پرور باکری های ارومیه پشتیبان تیم باشند که انشالله با همت جوانان تیم و حمایت مردم شریف آذربایجان به خصوص هواداران سراسر کشور درخشش خوبی در لیگ آینده داشته باشیم.

رونمایی از گرینه سرمربیگری نود ارومیه توسط نماینده سابق مجلس! + عکس

به گزارش دی اسپورت؛ پژواک کرمپور مدرس و مربی حرفه‌ای فوتبال اهل ایران و مقیم اروپا (آلمان) است. وی پیشینه سرمربیگری تیم باشگاه‌های اروپایی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

کرمپور دوران مربیگری خود را در ایران از سال ۲۰۱۴ میلادی با تیم استقلال اهواز در لیگ یک به عنوان مدیر فنی آغاز کرد در همین زمان سمت سرمربیگری این را رد کرد و به آلمان برگشت و در کنار تیم بزرگسالان وردربرمن در بوندس لیگای آلمان تا آخر فصل تجربه اندوخت.

در سال ۲۰۱۵ به عنوان کمک (مشاور و آنالیزور) تیم باشگاه فوتبال راه‌آهن در لیگ برتر دستیار توپالیدیس مربی سابق تیم ملی بونان در این تیم شد.

در سال ۲۰۱۶ سرمربیگری تیم باشگاه فوتبال کاسپین در لیگ دوم کشور شد و در ناباوری تیمهای مدعی را در بیرون از خانه شکست داد و این تیم را در لیگ دو کشور حفظ کرد.

در سال ۲۰۱۷ با حکمی سمت کمیته فنی تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر را دریافت کرد.

رونمایی از گرینه سرمربیگری نود ارومیه توسط نماینده سابق مجلس! + عکس

در همان زمان سمت سر مربیگری تیم نفت تهران در لیگ برتر به کرمپور سپرده شد؛ که در نهایت کرمپور بخاطر سیاست باشگاه به عنوان مدیرفنی، ریس آکادمی و کمک حمید درخشان در لیگ برتر بر نیمکت این تیم نشست. بعد از جدایی حمید درخشان مجدداً سمت سرمربی‌گری نفت در لیگ برتر کشور به پژواک کرمپور سپرده شد که در همان زمان مالکیت این باشگاه دچار تغییر شد و او در سال ۲۰۱۸ به آلمان و تیم وردربرمن بازگشت.

او فوتبال مدرن را به ایران معرفی کرد و به عنوان مدرس فوتبال مدرن با برگزاری کلاسهای مربیگری به فوتبال کشور خدمت کرد.

پژواک کرمپور در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی جوانان ایران مشغول به فعالیت است او در تاریخ چهارم دی ماه 97 همکاری خود را به عنوان مربی با تیم ملی آغاز کرد.

رونمایی از گرینه سرمربیگری نود ارومیه توسط نماینده سابق مجلس! + عکس

شایان ذکر است؛ نادر قاضی پور مالک امتیاز لیگ یکی نود ارومیه است که دو فصل پیش محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور زمانی که مالکیت گسترش فولاد تبریز را برعهده داشت امتیاز لیگ یکی این تیم را به وی واگذار کرده بود.