۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
بلادی انسان سالم و شریفی است؛

کاپیتان ویستا توربین: تیم را برای صعود می بندیم

کاپیتان ویستا توربین گفت : تیم ما فصل گذشته پتانسیل صعود داشت و باید فصل پیش کار را تمام می کردیم.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مسعود غفاری کاپیتان تیم فوتبال ویستا توربین تهران در خصوص صعود مستقیم این تیم به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور اظهار داشت : خدا را شکر پس از یک فصل سخت و دشوار در نهایت به لیگ دسته دوم صعود کنیم ما در ابتدای فصل زودتر از همه تیم ها تمرینات‌مان‌ را شروع کرده و سختی های زیادی را کشیدیم.

غفاری افزود : فصل گذشته ما بهترین خط دفاع و حمله را در اختیار داشتیم و نحوه امتیازگیری ما به گونه ای بود که میانگین امتیازگیری در هر بازی 2 امتیاز بود فصل گذشته صعود حق ما بود موضوعی که بیشتر تیم ها چه در گروه ما چه در سایر گروه ها به آن اذعان داشتند اما متاسفانه نتوانستیم در پایان صعود کنیم.

کاپیتان ویستا توربین ادامه داد : باشگاه ما ۲ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده که در سال اول مدعی صعود بودیم و بایستی در همان سال اول حضورمان صعود می کردیم.

وی بیان داشت : امسال با کمک خدا توانستیم به لیگ ۲ صعود کنیم سختی های زیادی کشیده و کلیه عوامل تیم تلاش زیادی را کردند صعود‌مان شیرین بود چرا که برای تحقق آن زحمات و سختی های فراوانی را متحمل شدیم.

غفاری اظهار کرد : جا دارد از مدیران باشگاه ویستا توربین نهایت تشکر را داشته باشم که در این وضعیت بد اقتصادی در فوتبال سرمایه گذاری کرده و به ما اعتماد کردند و خدا را شاکریم که توانستیم جواب اعتماد آنها را بدهیم.

کاپیتان ویستا توربین اضافه کرد : از میلاد بلادی سرمربی تیم هم تشکر می کنم در چند سالی که در فوتبال فعالیت دارم آدم سالم و شریفی مثل ایشان را ندیدم از همه زحمات و اعتمادی که به ما کرد سپاسگذارم.

کاپیتان ویستا توربین بیان کرد : بازیکنان تیم سختی های زیادی را متحمل شدند و تلاش زیادی برای کسب موفقیت انجام دادند که بابت تمام زحمات‌شان از آنها تشکر می کنم.

او ادامه داد : کرونا بدترین ضربه را از لحاظ اقتصادی به تیم ما زد چرا که شرکت ویستا توربین به سازمان هوایی کشور متصل است که شیوع بیماری کرونا سبب شد تا شرکت از لحاظ اقتصادی متضرر شود. همچنین تیم نیز که قبل از کرونا نتایج خوبی را کسب می کرد و روی نوار پیروزی به فعالیت خود ادامه می داد وقفه در مسابقات سبب شد تا از لحاظ بدنی بازیکنان به مانند شرایط قبل کرونا نباشند‌.

غفاری تصریح کرد : کارکنان شرکت و کارخانه ما نابغه هستند آنها اگر نباشند تیمی وجود نخواهد داشت به نوبه خودم از تلاش آنها سپاسگذارم و دست تک تک این زحمتکشان را می بوسم‌.

وی گفت : امسال نیز تیم را برای صعود به لیگ یک خواهیم بست و غیر از صعود به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد امیدواریم با درایت مدیران شرکت ، باشگاه و سرمربی تیم بتوانیم صعودی شیرین تر از امسال داشته باشیم

غفاری بیان داشت : خیلی از افراد با سنگ اندازی در صدد این بودند که مانع موفقیت تیم شوند اما خدا را شکر که جواب زحمات‌مان را پایان فصل گرفتیم رو سیاهی برای این افراد ماند.