۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

طاهر خانی: امسال هم با بم خواهم بود/ لیگ امسال شرایط سختی خواهد داشت

مهاجم شهرداری بم گفت: با توافقاتی که انجام شده در شهرداری بم خواهم ماند و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۷
طاهر خانی: امسال هم با بم خواهم بود/ لیگ امسال شرایط سختی خواهد داشت

به گزارش دی اسپورت، فوتبال بانوان، بهناز طاهر خانی با بیان اینکه شرایط خوبی دارم و در آمادگی هستم در خصوص آخرین وضعیت اش با شهرداری بم به خبرنگار دی اسپورت گفت: من با توجه به اینکه با این تیم قرارداد دارم ولی با صحبت های که با مسئولین باشگاه انجام داده ام به توافقاتی رسیدیم و مذاکرات نیز رضایت بخش بوده است.

مهاجم گلزن شهرداری بم در ادامه اضافه کرد: پیشنهاداتی از سایر تیمها داشتم ولی با توجه به اینکه اولویت اول خودم شهرداری بم بوده فعلاً جواب رد داده ام و از همه این تیمها تشکر می کنم.

طاهرخانی با تأکید بر شرایط سخت تیمها در لیگ امسال هم بیان داشت: لیگ جدید نسبت به سنوات قبل کاملاً متفاوت خواهد بود و تیمها امسال نفرات خوبی جذب کرده اند و قطعاً مدعیان قهرمانی نیز بیشتر خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: امسال شرایط برای شهرداری بم سخت خواهد بود ولی با تلاش و همت بازیکنان و حمایت های مسئولین باشگاه قطعاً برای دفاع از عنوان قهرمانی کوتاه نخواهیم آمد تا همچون سالهای قبل بر سکوی نخست قرار بگیریم.
ترند های روز