۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
اختصاصی دی اسپورت به بهانه تولد سرپرست تیم فوتبال هیات البرز

مدیری از جنس مهربانی و معرفت/ قدردان مریم های فوتبال باشیم

بدون شک در طول یک فصل مدیری صادق و دوست داشتنی برای بازیکنان کرجی بود و خاطرات خوب بچه های تیم گواهی بر این ادعاست که همه شیفته مهربانی خود کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۸
مدیری از جنس مهربانی و معرفت/ قدردان مریم های فوتبال باشیم

به گزارش دی اسپورت، فوتبال بانوان، نمی خواهیم از هیاهوی نقل و انتقالات و خبر ترکیدن بمب این بازار یا اینکه تخلف یا عدم تخلف در قرارداد یک بازیکن سخن بگویم. نمی خواهیم از قراردادهای نجومی برخی باشگاه ها با بازیکنان تیمها بنویسیم بلکه این یک گزارش متفاوت از هیاهوی این روزهای فوتبال بانوان است. گزارشی از تولد یک انسان به معنی واقعی انسانیت.

معمولاً سرپرستان تیمهای ورزشی به دلیل مشغله های زیاد از جمله پیگیری امورات بازیکنان، کادر فنی، قراردادها و هزاران کار دیگر کمتر در تیررس هستند و سخت مشغول حل مسائل تیمی هستند و با توجه به گرفتاری شدید، آنچنان حوصله چندانی ندارند و یا به قول خودمونی ها اعصاب درست حسابی ندارند که کاملاً باید به آنها حق داد چون آرامش فکری، با توجه به مسئولیت سنگینی که در قبال آنهاست ندارند.

اما در تیم های بانوان نسبت به آقایان کمی متفاوت است که خانم مریم بیات سرپرست هیات البرز را مدیری متفاوت دیدیم که اخلاق نیکو و مهربانی خاص آن امروزه بازیکنان تیم هیات البرز را شیفته خود کرده است تا بچه های تیم همیشه به نیکی از وی یاد کنند.

 مدیری که در اوج مشغله های کاری خود که همانطور اشاره کردیم که سرپرستان تیم ها همیشه پرکارند ولی همیشه مهربان بوده و با متانت خاصی با بازیکنان برخورده کرده و در حل مشکلات تیم یک لحظه سهل انگاری و کم کاری نداشته است.

مریم قصه ما علاوه بر مسئولیت سنگین و پرکار سرپرستی تیم البرز در فصل اول حضور این باشگاه  کرجی در لیگ برتر فوتبال بانوان مسئولیت های دیگری نیز در خود امور اداری هیات فوتبال البرز نیز دارد که با این همه مشغله باز هم از وظایف خود کوتاهی نکرده و با جان دل به تیم خود و فوتبال شهرش خدمت می کند.

مدیری از جنس مهربانی و معرفت/ قدردان مریم های فوتبال باشیم

در روزهای که همه مستحضر هستیم که مشکلات شدید در همه امورات شخصی است ولی خانم بیات فارغ از همه این گرفتاری های شخصی خود پا به پای بازیکنان آمد و امورات و مشکلات آنها را چه در مواقع خوشی و ناخوشی حل کرد و با دوندگی زیاد برای هیچکدام از بازیکنان کم نگذاشت تا عاشقانه خدمت کند و این باشد که همه مجموعه تیم به نیکی از وی یاد کنند.

خدمتی که در قبال آن و طبق اطلاعاتی که ما داریم هیچ ادعای مالی نیز ندارد و با عشقی که نسبت به کارش و فوتبال دارد با جان دل کار می کند و قطعاً مسئولین باشگاه خصوصاً شخص آقای بیگ وردی ریس هیات استان البرز که از مدیران کاربلد فوتبال کرج است قدردان این گونه افراد خواهند بود و سرمایه گذاری روی نفرات بومی نتایج بهتری در آینده برای فوتبال بانوان این شهر خواهد داشت و بدون شک ثمره آن را خواهند دید.

مدیری که 18 شهریورماه سالروز تولدش بود و بر خود لازم دانستیم تا قدردان زحمات مدیران با اخلاق و پاک صفت فوتبال بانوان کشورمان باشیم و یادمان باشد که همیشه آنها را با احترام یاد کنیم و زحمات آنها فراموش نشود و از طرف مدیران خبرگزاری دی اسپورت خصوصاً بخش فوتبال بانوان تولد خانم مریم بیات را تبریک می گویم و آرزوی تندرستی برای ایشان و خانواده محترمش را داریم.