۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
اختصاصی دی اسپورت؛

بهترین مدافع لیگ یک در آستانه حضور در لیگ برتر

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان مورد توجه چند تیم لیگ یکی و برتری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمحمد حسینی مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان که از نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم پیوسته بود توانست در ترکیب این تیم عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد و مورد توجه چند تیم لیگ دسته اولی و برتر قرار بگیرد.

استقلال خوزستان که در نیم فصل اول فصل گذشته در 17 بازی 16 گل دریافت شده داشت با ملحق شدن سیدمحمد حسینی از نیم فصل دوم به این تیم ضمن منظم شدن خط دفاعی آبی های خوزستان آمار گل خورده این تیم نیز کاهش یافت.

او پس از پیوستنش به این تیم توانست خیلی زود با احمد آل نعمه زوج خود هماهنگ شود و زوج مناسبی برای مدافع سابق تراکتور باشد. حضور حسینی در ترکیب آبی های خوزستان در نیم فصل دوم نظم خاصی را به خط دفاعی این تیم داد.

با اضافه شدن حسینی به استقلال خوزستان این تیم در 17 بازی نیم فصل دوم فقط 9 گل دریافت شده ثبت کرد این در حالی است که حسینی در 2 بازی مصدوم و محروم بود و نتوانست آبی های خوزستان را همراهی کند که بی شک در صورت همراهی در این 2 بازی آمار گل خورده استقلال خوزستان در نیم فصل دوم از 9 گل نیز کمتر می شد. این آمار به خوبی نشان می دهد که حضور حسینی از نیم فصل دوم در ترکیب استقلال خوزستان تاثیر بسزایی داشته و این تیم توانسته است عملکرد و آمار خوب و خیره کننده ای در خطوط دفاعی ثبت کند.

وی اخیرا نیز موفق شد در نظرسنجی بزرگ وب سایت دی اسپورت که به انتخاب بهترین مدافعان وسط لیگ دسته اول اختصاص داشت با کسب بیشترین درصد آراء از سوی مخاطبان این مرجع اصلی لیگ یک کشور به عنوان بهترین مدافع وسط لیگ دسته اول در فصل ۹۹-۹۸ انتخاب شود.

با این وجود شنیده می شود آمار فوق العاده حسینی تیم هایی لیگ یکی چون آرمان گهرسیرجان و هوادار تهران و تیم لیگ برتری ماشین سازی را بر آن داشته که به طور جد بدنبال این مدافع مستحکم اصالتا نورآباد ممسنی باشند.

مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان که سابقه بازی با تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر را در کارنامه خود دارد حال مجدد در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار گرفته است که باید منتظر ماند و دید که در نهایت مذاکره وی با تیم های خواهانش به کجا خواهد انجامید و او کدام تیم را برای ادامه فعالیت فوتبالیش انتخاب خواهد کرد.