۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

مهاجم سابق پرسپولیس مدنظر چند تیم لیگ یکی و برتر

مهاجم سابق پرسپولیس مورد توجه چند تیم لیگ یکی و برتری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی عاطف مهاجم و کاپیتان فصل گذشته تیم دسته دومی اترک بجنورد که از نیم فصل دوم فصل گذشته در ترکیب این تیم قرار گرفت و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت مورد توجه چند تیم لیگ دسته اولی و برتر قرار گرفت.

اترک بجنورد فصل گذشته از وجود بازیکنان باتجربه و با سابقه ای چون یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی و علی عاطف که سابقه بازی در تیم های بزرگ و مطرح ایران را دارند بهره می برد.

بجنوردی ها از اول فصل گذشته کار را با فیروز کریمی آغاز کردند اما مشکلات مالی و عدم نتیجه گیری سبب شد تا کریمی از جمع اترکی ها جدا شود با ایجاد مشکلات مالی بازیکنان این تیم با مدیران این باشگاه به اختلاف خورده و همین موضوع سبب شد تا برخی از بازیکنان باتجربه در بسیاری از بازی های این تیم شرکت نکنند.

عاطف نیز علارغم تحمل مشکلات و بهره گیری در پست غیرتخصصی، 17 بازی برای اترک به میدان رفت که در این 17 بازی موفق شد برای تیمش مثمرثمر بوده و با به ثمر رساندن 9 گل و دادن 5 پاس گل تاثیرگذارترین و بهترین بازیکن اترک بجنورد شناخته و محسوب شود.

او با به ثمر رساندن 9 گل در جدول گلزنان در رتبه پنجم قرار گرفت و علاوه بر آن طی 17 بازی که برای اترک بجنورد انجام داد 2 بار به صورت متوالی در تیم منتخب هفته های بیست و سوم و بیست و چهارم لیگ دسته دوم قرار گرفت و یک بار نیز با پیراهن این تیم هتریک کرد.

عاطف سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، ملوان، گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان را در کارنامه دارد و در مدت حضورش در ترکیب این تیم ها نیز بازی ها و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است.

مهاجم سابق پرسپولیس که بیشترین همکاری را با فیروز کریمی داشته است فصل گذشته با درخواست فیروز کریمی به تیم دسته دومی اترک بجنورد ملحق شد.

با این حال پس از گذشت یک فصل و نمایش فوق العاده عاطف در 17 بازی شنیده می شود چند تیم لیگ یکی و برتری بدنبال این مهاجم باتجربه و باسابقه فصل گذشته اترک بجنورد می باشند البته در این بین نیز گفته می شود وی از چند تیم دسته دومی که تیم خود را برای صعود به لیگ یک می بندند به عاطف پیشنهاد همکاری داده اند که او مذاکره با این تیم ها را منوط به عدم توافق با پیشنهادهای لیگ یکی و برتری خود اعلام کرده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت مقصد بعدی مهاجم سابق پرسپولیس کدام تیم خواهد بود.