۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

بیک وردی: امسال هم مدعی خواهیم بود/ قرارداد قمی با البرز دلی است

رئیس هیات فوتبال البرز گفت: ما در فصل قبل نیر هم تیم را مدعی روانه رقابت ها کردیم که دچار بدشانسی شدیم و در فصل جدید نیز با همین هدفگذاری چشم به قهرمانی خواهیم داشت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳
بیک وردی: امسال هم مدعی خواهیم بود/ قرارداد قمی با البرز دلی است

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، منصور بیک وردی با پایان دادن به شایعاتی در مورد عدم تیمداری هیات البرز در لیگ برتر بانوان به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما اگر کاری را شروع کردیم با قدرت آن را ادامه خواهیم داد و هم اکنون هم تمرینات با حضور بازیکنان بومی آغاز شده است.

ریس هیات البرز در خصوص کادر فنی و جذب بازیکنان جدید هم بیان داشت: در حال رایزنی با چند اسپانسر برای فصل جدید هستیم که پس از مشخص شدن این مهم سرمربی جدید را انتخاب و بر اساس نظرات کادر فنی اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: به جز چند بازیکن سیاست ما حفظ اسکلت سال قبل است و مذاکرات را در این خصوص برای تمدید قراردادها انجام داده ایم.

بیک وردی با تاکید بر اینکه سارا قمی را در لیگ امسال هم به همراه خواهیم داشت در این خصوص بیان کرد: قمی در حال حاضر از نیروهای بومی ما محسوب خواهد شد و قرارداد این بازیکن با هیات البرز دلی است و امسال هم به از تجربیات این بازیکنان که حکم یک مدیر را در تیم دارد استفاده خواهیم کرد.

منصور بیک وردی در خصوص هدفگذاری هیات البرز برای فصل جدید لیگ برتر بانوان هم عنوان کرد: ما در فصل قبل هم تیم را برای قهرمانی بستیم و تا چندین هفته ابتدایی هم مدعی بودیم ولی متأسفانه چند مصدومیت از جمله مریم نامی سنگربان تیم باعث شد روند رو به جلو تیم از حرکت بایستد ولی در فصل جدید قطعا با هدف قهرمانی و یک تیم کاملا مدعی وارد رقابت ها خواهیم شد.