۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
اختصاصی دی اسپورت؛

پایان همکاری عاشوری با ساوجی‌ها؛ بختیاری زاده سرمربی خوشه طلایی شد

سرمربی فصل گذشته شهرخودرو خراسان هدایت تیم لیگ یکی خوشه طلایی ساوه را برعهده گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سرمربی فصل گذشته شهرخودرو خراسان هدایت تیم خوشه طلایی ساوه را برعهده گرفت.

بختیاری زاده نیم فصل اول فصل گذشته هدایت تیم استقلال خوزستان را برعهده داشت که پس از بازی هفته بیست و دوم برابر آلومینیوم اراک که با شکست آبی های خوزستان و حواشی جنجالی در پایان این بازی همراه بود از سمت خود استعفاء داد و در پنج هفته پایانی لیگ برتر هدایت شهرخودرو را برعهده گرفت.

حسین پرویزی مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه با تایید این خبر به خبرنگار دی اسپورت گفت : امروز با ایشان به توافق نهایی رسیدیم تا تیم خوشه طلایی با مدیریت ایشان به کار خود ادامه دهد.

پرویزی در پاسخ به این پرسش که قرارداد سرمربی جدید خوشه طلایی چند ساله است بیان داشت : قرارداد ایشان تا پایان فصل جدید است و در صورتیکه نتایج موفقیت آمیز باشد و در صورت توافق قراردادشان تمدید خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه د پاسخ به این سوال که هدف گذاری این باشگاه برای فصل آینده چه خواهد بود اظهار کرد: قطعا کسی یا گروهی که تیمداری می کند به فکر صعود است ما نیز دوست داریم فوتبال زیبایی به مانند فصل گذشته ارائه داده تا همگان لذت ببرند.

وی افزود : ما تا پایان فصل گذشته مستحق صعود بودیم و باید به عنوان تیم اول صعود می کردیم اما برخی اتفاقات سبب عدم صعودمان شد.

پرویزی در واکنش به این موضوع که اکثر بازیکنان این تیم جدا شده اند گفت : چند تعداد از بازیکنان مان به تیم های لیگ برتری رفتند و چون تیم های لیگ برتری بودند و سبب پیشرفت‌شان می شوند مانع جدایی آنها نشدیم.

مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه بیان داشت: یک سری از بازیکنان فصل گذشته را حفظ می کنیم و مابقی بازیکنان را با نظر سرمربی جدید جذب می کنیم‌.