۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
کسی قصد فروش امتیاز تیم را ندارد؛

علیزاده: اولویت اول ما فعالیت در ملاثانی است

مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: هدف و اولویت ما برای ادامه کار استان خوزستان و شهرستان ملاثانی است اما به شرطی که زیرساخت های مناسب برای میزبانی مسابقات فراهم شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهدی علیزاده مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص رای محاکم قضایی شیراز اظهار داشت: در سال 95 امتیاز استانی استقلال ملاثانی فروخته شده و هیچ گونه فعالیت فوتبالی این باشگاه نداشت در سال 97 طی توافقی که با عبدالرضا حمیدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان باوی داشتم با هزینه شخصی امتیاز تیم دسته سومی شهید مهران گویم را که مالک این امتیاز سرهنگ نادر جعفری بودند خریداری کرده و به شهرستان باوی  و باشگاه استقلال ملاثانی انتقال کردیم و از همان سال اول در این تیم مشغول به فعالیت شده و کلیه هزینه های باشگاه و تیم را پرداخت کردیم که اسناد آن نیز موجود است.

علیزاده افزود : پس از یک سال کار و فعالیت سخت موفق شدیم به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کنیم پس از صعود شرایط شرکت در لیگ دسته دوم را نداشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم امتیاز لیگ دویی را از استان خارج کنیم که با این موضوع موافقت نشد.

وی ادامه داد: البته بهتر است بگویم مسئولان هیئت فوتبال باوی و استان خوزستان مدعی شدند که مالک امتیاز تیم هستند در حالیکه این امتیاز را شخصا از استان فارس خریداری کرده و به ملاثانی انتقال دادم.

علیزاده اضافه کرد : مجبور شدیم طرح دعوی علیه مسئولان هیئت فوتبال شهرستان باوی و استان خوزستان کرده تا از حق و حقوق خود دفاع کنیم با توجه به اینکه محل خریداری امتیاز شیراز بود به همین دلیل اقدام قضایی خود را در این شهر انجام دادیم. خدا را شکر با توجه به مستنداتی که من در اختیار دارم و به دادگاه ارائه دادم همچنین حضور مالک قبلی امتیاز در دادگاه به عنوان شهود، مالکیت امتیاز توسط ما به اثبات رسید.

علیزاده بیان داشت : بحث باشگاه و امتیاز را باید دو معقوله جدا از هم دانست من مالک امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ملاثانی هستم و باشگاه متعلق به ملاثانی است و می توانند هر گونه تصمیمی برای این باشگاه اتخاذ کنند.

او ادامه داد : آنها می توانند برای فصل بعد پس از فراهم کردن شرایط و امکانات لازم با ما همکاری کنند. تا به این لحظه هیچ صحبت و مذاکره ای مبنی بر فروش امتیاز با هیچ باشگاه یا شخصی انجام نداده ام و حتی به این موضوع نیز فکر نکرده ام.

مالک امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی افزود : لیگ دسته دوم هنوز برای ما تمام نشده و هنوز یک فینال حساس برابر چوکای تالش پیش رو داریم و تمام تمرکزمان بر روی این بازی است تا با کیفیت بیشتری این بازی را برگزار کنیم که امیدوارم صعود ما به قهرمانی لیگ دسته دوم نیز ختم شود.

وی اظهار داشت : پس از بازی فینال نشست هایی را با مسئولان استان خوزستان برگزار خواهیم کرد هدف و اولویت ما برای ادامه کار استان خوزستان و شهرستان ملاثانی است.

علیزاده تصریح کرد : باشگاه استقلال ملاثانی و راس آن هیئت فوتبال شهرستان باوی از الان باید زیرساخت های لازم را برای برگزاری بازی های لیگ دسته اول فراهم کند. کسی قصد خروج تیم از ملاثانی را ندارد هیئت فوتبال ملاثانی به جای صادر کردت بیانیه و جوابیه به فکر فراهم کردن امکانات لازم برای برگزاری مسابقه در لیگ یک باشد.

او افزود : ما شرایط برگزاری مسابقه در لیگ یک را نداریم و منظور من از بابت نشست با مسئولان از این لحاظ است که مهم ترین مسائل چون امکانات و زیرساخت های مناسب توسط اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و مسئولان محلی فراهم شود.

علیزاه بیان کرد : اولویت محل فعالیت ما ملاثانی است چرا که آرامش کامل در این شهر داریم اما در صورتی که شرایط لازم فراهم نشود مجبور خواهیم شد فعالیت ‌مان را در مرکز استان خوزستان ادامه دهیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا در فصل جدید بودجه تیمداری را خودشان تامین خواهند کرد گفت : مطمئنا تا جایی که بتوانیم خودمان شرایط مالی و بودجه باشگاه را فراهم خواهیم کرد و در جاهایی هم اگر نیاز باشد از وجود اسپانسرهایی که در حال مذاکره با آنها هستیم در صورت توافق نهایی با آنان همکاری خواهیم کرد.