۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اختصاصی دی اسپورت؛

ماجرای عقد قرارداد محمدجواد محمدی با دو باشگاه هوادار و رایکا

ماجرای عقد قرارداد همزمان محمدجواد محمدی با دو باشگاه هوادار و رایکا بابل مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دو باشگاه هوادار و رایکا بابل روز گذشته با انتشار خبری همزمان مبنی بر اینکه محمدجواد محمدی بازیکن سابق استقلال که فصل گذشته در تیم رایکا به صورت قرضی بازی می کرد قرارداد جدیدی را با این دو باشگاه منعقد کرده است. همین موضوع سبب تعجب همگان گردید که یک بازیکن در عرض یک روز با دو باشگاه قرارداد همکاری امضاء کرده است.

با این وجود طبق پیگیری های خبرنگار دی اسپورت ماجرای عقد قرارداد این بازیکن با دو باشگاه مشخص شد، ماجرا از این قرار است که پس از توافق نهایی باشگاه هوادار با باشگاه استقلال بر سر انتقال این بازیکن روز شنبه هفته جاری قرادادی مابین باشگاه هوادار و محمدی امضا می شود اما با توجه به عدم صدور رضایت نامه وی از باشگاه استقلال رسانه ای کردن پیوستن محمدی به این تیم توسط رسانه باشگاه هوادار به پس از صدور رضایت نامه موکول می شود.

در حالیکه باشگاه هوادار با محمدجواد محمدی به توافق نهایی رسیده و طرفین قرارداد همکاری امضاء کرده بودند این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی در رایکا توپ می زد در اقدامی عجیب روز سه شنبه هفته جاری پس از توافق با مدیران باشگاه بابلی قراردادش را با این تیم تمدید می کند! این در حالی است که رضایت نامه وی نیز توسط باشگاه استقلال برای پیوستن به باشگاه هوادار روز گذشته صادر شد.

پس از صدور رضایت نامه محمدی از سوی باشگاه استقلال، روز گذشته هر دو باشگاه هوادار و رایکا بابل همزمان خبر پیوستن این بازیکن را رسانه ای کردند تا این شائبه که این بازیکن در یک روز با دو باشگاه قرارداد منعقد کرده به وجود بیاید.
ترند های روز