۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰

رسن: خوشحالم که گلی ۳ امتیازی زدم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه گل سه امتیازی تیمش را در مصاف با التعاون عربستان به ثمر رسانده است، ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت، بشار رسن پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل التعاون در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم و خوشحالم که گل سه امتیازی و پیروزی تیم را من زدم. بازی سختی بودو التعاون با توجه به نتیجه بازی رفت می‌دانست که نیاز به سه امتیاز این بازی دارد و این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده بود. خوشحالم که توانستیم پیروزی را به دست آوریم و این سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم که جای‌شان در این چند بازی کنار ما خالی بود. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما با این پیروزی صدرنشین شدیم شرایط گروه شکل جدیدی پیدا کرده است و الدحیل با شکستی که مقابل شارجه متحمل شد قطعاً مقابل ما می‌خواهد باختش را جبران کند. ما هم به دنبال این هستیم که صدرنشینی‌مان را تثبیت و از گروه‌مان صعود کنیم. مربیان ما تیم التعاون را آنالیز کرده بودند و برای این بازی برنامه داشتیم و می‌دانستیم که در نیمه اول و دوم چه کارهایی را باید انجام دهیم. از الان هم این برد را فراموش می‌کنیم و آماده بازی بعدی می‌شویم.