۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

روشن قیاس/ با درخشش در فصل جدید جبران خواهم کرد/ آرزوهای بزرگی در سر دارم

بازیکن تیم فوتبال آذرخش: پس از رفع مصدومیت تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتم و با درخش در فصل جدید ناکامی فصل قبل را جبران خواهم کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۱
روشن قیاس/ با درخشش در فصل جدید جبران خواهم کرد/ آرزوهای بزرگی در سر دارم

به گزارش وب سایت دی اسپورت، فوتبال بانوان، باران روشن قیاس بازیکن ۲۳ساله و شمالی تیم فوتبال زاگرس شیراز در لیگ برتر بانوان که در فصل قبل به دلیل مصدومیت نتوانست آنطور که می‌بایست در خدمت تیمش باشد، در این فصل و با رفع مصدومیت قصد دارد قابلیت خود را به رخ بکشد که این بازیکن در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص گفت: شرایط برای من در فصلی که گذشت خوب نبود و نتوانستم در خدمت تیم باشم و قطعاً مصدومیت از مهمترین نقاط بد عمر ورزشی یک فوتبالیست است.

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از تعطیل شدن لیگ و رفع مصدومیتم تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتم تا در فصل جدید بتوانم جبران مافات کنم.

روشن قیاس در خصوص تصمیم‌اش برای فصل جدید فوتبالی لیگ بانوان هم بیان کرد: پس از جدایی از تیم آذرخش زاگرس شیراز صحبت‌های با مدیرعامل باشگاه آذرخش تهران داشتم و به توافقاتی نیز رسیدیم و در لیگ یک در این تیم پایتخت‌نشین توپ خواهم زد و امیدواریم به لیگ برتر صعود کنیم.

باران روشن قیاس با تأکید برای اینکه شیراز از پتانسیل بالایی در فوتبال بانوان برخوردار است اظهار داشت: این شهر پدیده‌های فوتبالی زیادی دارد و دختران فوتبالیست این شهر باید بیشتر دیده شوند تا به حق خود برسند. 

بازیکن شمالی فوتبال بانوان کشورمان از آینده فوتبالی خود نیز گفت: آرزوی هر فوتبالیستی توپ زدن در لیگ‌های بزرگ دنیاست و به این موضوع فکر می‌کنم ولی در حال حاضر تمام تلاشم را خواهم کرد تا با درخشش در لیگ ایران به آرزویم برسم. 

باران روشن قیاس در پایان صحبت‌هایش در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: فوتبال بانوان در ایران آنچنان درآمدی ندارد و صرفاً به خاطر عشقی که به این ورزش دارم ادامه می‌دهم. وقتی از نونهالی وارد فوتبال شدم به خاطر برخی محدودیت‌ها به لیگ دسته اول فوتسال روی آوردم و در این راه پدرم مشوقم بود تا با پشتکار و علاقه بتوانم ادامه بدهم.