۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

سرمربی شریعت نوین: برای موفقیت تلاش می‌کنیم/خیرین ورزشی را دلسرد نکنیم

سرمربی تیم فوتبال شریعت نوین در خصوص شرایط این تیم گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش می‌کنیم تا آغاز مسابقات به آمادگی کامل برسیم.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت، ذکریا طهماسبی سرمربی بزرگسالان باشگاه اظهار داشت: برای دومین سال متوالی در سوپر لیگ استان قهرمان شدیم، سال گذشته قرار بود در مرحله دوم لیگ دسته سوم شرکت کنیم.

مدیران باشگاه به همین دلیل امتیاز را واگذار کردند و قرار شد با خرید امتیاز جدید از مرحله دوم در مسابقات لیگ دسته سوم شرکت کنیم اما در دقایق پایانی با مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان‌های اصفهان و خوزستان اجازه خروج امتیاز صادر نشد و در نهایت موفق به شرکت در لیگ دسته سوم نشدیم.

وی افزود: مجددا امسال قهرمان سوپر لیگ استان شدیم و جواز شرکت در لیگ دسته سوم را کسب کردیم. در حال حاضر مدیران باشگاه در تلاش برای خرید امتیاز تیمی در لیگ دسته دو هستند اما قیمت‌ها بیش از آنکه معقول باشد نجومی است.

طهماسبی ادامه داد: با حضور آقای چمنیان به عنوان مشاور عالی مدیرعامل سند راهبردی چند ساله اهداف باشگاه ترسیم شد و امسال برنامه داریم با جذب و استفاده از جوانان مستعد مشهد و استان در مسابقات شرکت کنیم.خوشبختانه با حمایت‌های مدیران باشگاه پتانسیل کافی را داریم و با تلفیقی از جوانان و بازیکنان با تجربه برای صعود به مراحل بالاتر تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شریعت نوین افزود: تاریخ دقیق شروع مسابقات اعلام نشده ولی طبق شنیده‌ها مسابقات از اواخر آبان ماه آغاز می‌شود.حدود سه ماه است تیم مشغول تمرین است و تا الان حدود ۷۰٪آمادگی داریم و با جذب چند بازیکن جدید با آمادگی کامل در مسابقات شرکت می‌کنیم.

طهماسبی در خصوص حضور خانواده شریعت در فوتبال گفت: خانواده شریعت خیر ورزشی هستند، دلسوز هستند و برای رشد و تعالی جوانان این شهر تلاش می‌کنند. باید با کمک‌های معنوی باعث دلگرمی باشیم چون آنها نیاز مادی ندارند و خیر ورزشی هستند و برای ایجاد شور و نشاط و کمک به ورزش استان وارد این عرصه شدند. این روزها که شرایط اقتصادی خوبی در کشور حاکم نیست باید به صورت ویژه از اسپانسرهایی که با هزینه شخصی برای رشد ورزش تلاش می‌کنند قدردانی کرد.