۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

نورمحمدی: چوکا در هر لیگی باشد برای قهرمانی می جنگد

هافبک چوکا تالش گفت: ما چوکا تالش هستیم و در هر لیگی که حضور داشته باشیم هدف‌مان قهرمانی است.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سامان نورمحمدی پس از بازی فینال لیگ دسته دوم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : بازی خوبی بود خدا را شکر موفق شدیم برنده بازی باشیم و به مقام قهرمانی رقابت ها دست یابیم.

نورمحمدی ادامه داد : البته هدف و اولویت ما صعود به لیگ یک بود که خدا را شاکریم در پایان رقابت ها هدف‌مان با درایت و تلاش کادرفنی و بازیکنان تحقق یافت.

هافبک چوکا افزود : جای کادرفنی قبلی و هواداران در این بازی خالی بود دست تک تک آنها را بابت زحمات، تلاش و حمایت هایی که در طول فصل داشتند می بوسم.

نورمحمدی اضافه کرد : این بازی تشریفاتی بود ما بدون تمرین به این مسابقه آمدیم اما با این حال برنده و قهرمان شدیم این قهرمانی را به همه مردم و هواداران چوکا تقدیم می کنیم که در این فصل برای ما سنگ تمام گذاشتند.

هافبک چوکا در پاسخ به این سوال که کیفیت مسابقات فصل گذشته لیگ دسته دوم چگونه بود اظهار داشت : لیگ دسته دوم را به دو دسته باید تقسیم کرد با تماشاگر و بدون تماشاگر. تیم هایی که در گروه ما قرار داشتند از کیفیت بالایی برخوردار بودند چرا که از وجود بازیکنان و مربیان لیگ برتری بهره می بردند از لحاظ تماشاگر نیز قبل از کرونا هواداران زیادی به ورزشگاه می آمدند.

نورمحمدی ادامه داد: بعد از کرونا که لیگ فرسایشی شد کیفیت تیم ها پایین آمد دلیل آن هم این بود که بازیکنان از لحاظ بدنی با افت شدیدی روبرو شدند.

هافبک چوکا در خصوص جدایی فرشاد پیوس و انتخاب محمد نصرتی به عنوان سرمربی بیان داشت : کل تالش مدیون فرشاد پیوس است چرا که پس از ۲۰ سال تیم چوکا را به لیگ دسته اول رساند افتخاری برای ما بازیکنان و مردم تالش بود که ایشان در فصل گذشته کنار ما بودند و با وی کار کردیم چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتیم قسمت نبود که در فصل جدید در خدمت ایشان باشیم باشگاه سیاستی داشت که طرفین از لحاظ مالی به توافق نرسیدند که من از اینجا برای فرشاد پیوس آرزوی موفقیت می کنم.

نورمحمدی در پاسخ به این پرسش که هدف گذاری باشگاه چوکا در لیگ یک چیست گفت : ما چوکا تالش هستیم و در هر لیگی که حضور داشته باشیم هدف‌مان قهرمانی است. محمد نصرتی خون قهرمانی در رگ هایش دارد چرا که با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر رسیده است.

هافبک چوکا تالش در خصوص اینکه چند درصد بازیکنان این تیم دریافتی داشته اند گفت : حدود 75% از مطالبات‌مان را دریافت کردیم و طی چند روز آینده نیز مابقی مطالبات پرداخت و به صورت کامل تسویه خواهیم کرد.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که فصل آینده نیز در تیم چوکا حضور خواهد داشت یا خیر گفت : قرارداد من با چوکا به پایان رسیده و برای ادامه همکاری باید با مدیران باشگاه صحبت و مذاکره کنیم.

وی در مورد اینکه پیشنهادی را از سایر تیم ها دریافت کرده است گفت : از چند تیم لیگ یکی پیشنهاداتی دریافت کرده ام که باید با اتفاق دوستان جمع بندی هایی انجام دهیم تا ببینیم قسمت‌مان کجا خواهد بود.

هافبک چوکا در خصوص اینکه فصل جدید لیگ یک را چه جور ارزیابی می کند بیان داشت : با اینکه هواداران به دلیل شرایط کرونا نمی توانند در ورزشگاه حضور یابند اما با انرژی مثبتی که به ما انتقال می دهند مطمئنا خیلی کارها را می توانیم در لیگ انجام دهیم و قطعا چوکا یکی از تیم های مدعی صعود خواهد بود.

وی در پایان خطاب به هواداران چوکا گفت : ما هر چه داریم از هواداران‌ تالش داریم در بازی امروز نیز جای‌شان در ورزشگاه خالی بود دست تک تک آنها را می بوسم که در گرما و سرما از ما حمایت کردند.