۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

جهانگیر عسگری: مطمئن باشید چوکا مدعی صعود به لیگ برتر خواهد بود

کاپیتان تیم فوتبال چوکای تالش گفت: عقیده و نظر من این است که هنوز دیر نیست هدفگذاری کرده ام هدفم در وهله اول این بود که با تیم چوکا به لیگ دسته اول صعود کنم و در وهله دوم اگر برخی افراد که سبب دوری‌ام از لیگ برتر شدند بگذارند بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور بازگردم.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانگیر عسگری کاپیتان تیم فوتبال چوکای تالش در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور بیان داشت : سال سختی را پشت سر گذاشتیم من در لیگ های برتر و لیگ یک بازی کردم اما لیگ دسته دوم به مراتب از لیگ های بالاتر سخت‌تر است. خدا را شکر که با تلاش بازیکنان و کادرفنی و با حمایت هواداران قبل از کرونا و حتی بعد از کرونا با انتقال انرژی مثبت‌شان به رقابت های لیگ دسته اول صعود کردیم.

عسگری در پاسخ به این سوال که در فصل گدشته چرا لیگ دسته دوم و تیم چوکا را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد گفت : بعضی از بازیکنان و مربیان در حق من کم لطفی کردند آنها سبب شدند تا من از لیگ برتر دور بمانم بعضی از آنها را به خدا می سپارم و بعضی از آنها را به هیچ عنوان نمی توانم ببخشم چرا که با زندگی من بازی کردند.

کاپیتان چوکا افزود : در این 15 سال که در فوتبال هستم با کسی کاری نداشته و ضرری نرساندم و همیشه به فعالیتم در فوتبال ادامه دادم اما کسانی بودند که سبب شدند به لیگ یک و لیگ دو بیایم.

وی در خصوص کیفیت فصل گذشته لیگ دسته دوم بیان داشت : در نیم فصل اول در عضویت تیم شهرداری ماهشهر بودم و به دلیل اینکه اولین سال حضورم در لیگ دسته دوم بود بازی در این لیگ برایم سخت بود اما رفته رفته خودم را با این شرایط وفق دادم.

عسگری اضافه کرد : من 33 سال دارم اما عقیده و نظر من این است که هنوز دیر نیست هدفگذاری کرده ام هدفم در وهله اول این بود که با تیم چوکا به لیگ دسته اول صعود کنم و در وهله دوم اگر برخی افراد که سبب دوری‌ام از لیگ برتر شدند بگذارند بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور بازگردم.

مهاجم چوکای تالش در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده در تیم چوکا خواهد ماند گفت : آنطوری که باشگاه اعلام کرده پس از چند روز از بازی فینال در مورد بازیکنان فصل گذشته تصمیم خواهند گرفت که اگر تمایل به ادامه همکاری داشته باشند در خدمت تیم هستم اما اگر نخواهند با ۲ الی ۳ تیم صحبتی داشته ایم که انشا الله در ادامه ببینیم قسمت چه خواهد شد.

وی در مورد همکاری با فرشاد پیوس نیز بیان داشت : همه ایشان را می شناسند و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد همه بازیکنان از کاپیتان تیم گرفته تا بازیکنی که نیمکت نشین بود و بازی نمی کرد ایشان را دوست داشتند و متقابلا نیز وی بازیکنان را دوست داشت تیم ما یکدل بود و این رفاقت ها و یکدلی سبب شد تا تیم به لیگ یک صعود کند.

عسگری در خصوص حضور مسئولان تالشی در بازی فینال لیگ دسته دوم و در پاسخ به این سوال که آیا چوکا از سوی همین مسئولین در طول فصل حمایت می شد اظهار داشت : من از نیم فصل دوم به تیم چوکا اضافه شدم اما از روز اول پس از پیوستن به تیم مسئولان هر قولی را دادند به آن عمل کردند ما قبل ا کرونا 50% دریافتی داشتیم اما مالک جدید باشگاه و نماینده تالش در مجلس کمک های زیادی به تیم کردند و حدود 25% از قرارداد بازیکنان را واریز کردند و قرار شده است مابقی مطالبات نیز طی چند روز آینده پرداخت شود.

کاپیتان چوکای تالش در خصوص برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران گفت : هواداران چوکای تالش پرشور و خونگرم هستند و فقط تیم خود را تشویق می کنند در طول فصل و قبل از کرونا با حضورشان کمک زیادی به تیم کردند. بعد از کرونا نیز که تماشاگران از حضور در ورزشگاه منع شدند عدم حضور آنها در استادیوم تاثیر منفی زیادی روی تیم ما گذاشت البته تغییر محل برگزاری بازی های‌مان نیز مزید بر علت بود.

عسگری در خصوص حضور چوکا در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز گفت : روزی که به تیم ملحق شدم به بازیکنان گفتم صعود از لیگ دسته دوم به لیگ یک سخت است اما هدف ما این بود که این امر تحقق یابد الان نیز مطمئن باشید که چوکا می تواند به لیگ برتر صعود کند و پتانسیل و لیاقت این امر مهم را نیز دارد مطمئن باشید که چوکا در فصل جدید لیگ یک به هیچ تیمی باج نخواهد داد و حتی گزینه های صعود به لیگ برتر نیز خواهیم بود.