۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
اختصاصی دی اسپورت

آذرخش سودای لیگ برتر دارد/ انگیزه و پشتکار سرمایه اصلی نماینده شهریار

تیم فوتبال آذرخش برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان تمرینات خود را آغاز کرده با با پشتکار و عزمی راسخ در صدد حضور در لیگ برتر بانوان باشد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۵
آذرخش سودای لیگ برتر دارد/ انگیزه و پشتکار سرمایه اصلی نماینده شهریار

به گزارش وب سایت دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال آذرخش تهران پس از سقوط از لیگ برتر بانوان کشور در فصل 98 تغییرات و دگرگونی های بسیاری را تجربه کرد و بنا به دلایلی در این امر موفق نبود.

خرید امتیاز تیم راهیاب ملل اولین اقدام رجب خدایار مالک این باشگاه بود ولی اختلاف نظر در رأس مدیریتی این باشگاه باعث شد ادامه همکاری قطع شود و به سراغ باشگاه لران زاگرس شیراز در فصل گذشته بروند که در این فصل نیز علیرغم ماندن این تیم شیرازی ولی باز هم قید تیمداری را در استان فارس زدند.

آذرخش در سالیان اخیر بازیکنان جوان و خوبی همچون ساینا بالیجانی، سلاله شاطریان ، زیلان مرادی و.... را به فوتبال بانوان کشور معرفی کرد تا یکی از باشگاه های بازیکن ساز در سطح فوتبال بانوان باشد گرچه مشکلات شدید مالی و عدم همکاری مسئولین تهرانی با تنها تیم لیگ برتری این استان باعث شد بارها دچار مشکلات شود.

آذرخش سودای لیگ برتر دارد/ انگیزه و پشتکار سرمایه اصلی نماینده شهریار

آذرخش امسال خود را از تهران جدا کرد و به شهریار رفت تا بلکه وضعیت تا حدودی فرق کند و این تیم امسال عزم خود را جزم کرده تا در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور پیدا کند و صعود به لیگ برتر را یک بار دیگر تجربه کند.

 این تیم خیلی زود استارت زد و در شهریور ماه جلسات تست گیری خود را آغاز کرد تا با شناسایی جوانان مستعد در کنار باتجربه های همچون مبینا خدادادی، فاطمه ترابی، سلاله شاطری ، فاطمه ولی زاده، زیلان مرادی و... حضوری موفق در لیگ دسته یک بانوان داشته باشد و در دو دیدار تدارکاتی خود نیز به دو برد دست یافت.

خدایار مدیر عامل باشگاه در این فصل از تجارب افرادی همچون محمد علی فلاحدار که سابقه مربیگری در تیمهای صبا قم و شموشک نوشهر را در کارنامه دارد استفاده کرده تا تجربیات خود را به عنوان مشاور فنی به سحر کلوند مربی با اخلاق و با تجربه فصل قبل هیات البرز قرار دهد.

حضور مریم میرزاخانی به عنوان سرپرست و مربی دروازه بان های این تیم نوید تشکیل یک تیم خود را در لیگ یک امسال می دهد تا آذرخش شهریار امیدوار به صعودی مجدد به لیگ برتر باشد.

آذرخش سودای لیگ برتر دارد/ انگیزه و پشتکار سرمایه اصلی نماینده شهریار