۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
مردم تبریز تعصب خاصی روی تیم‌هایشان دارند؛

مدافع ماشین سازی: شک نکنید به هیچ تیمی باج نمی دهیم

مدافع ماشین سازی تبریز گفت : قطعا ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین نتایج را برای ماشین سازی رقم بزنیم و در این راه سخت 30 هفته ای لیگ برتر با تمام احترام به همه تیم ها حتی تراکتور قطعا به هیچی تیمی باج نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص پیوستنش به این تیم در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : از اینکه به تیم ماشین سازی پیوستم خیلی خوشحال هستم باعث افتخارم است که پیراهن تیم اول تبریز را بر تن می کنم و قطعا این را فراموش نخواهم کرد که به یک تیم پرهوادار، ریشه دار و قدیمی ملحق شدم. امیدوارم بهترین عملکرد و نمایش را در ترکیب این تیم داشته باشم.

حسینی در خصوص بازگشتش به لیگ برتر پس از یک فصل دوری بیان داشت: یک فصلی که از لیگ برتر دور بودم از لحاظ قنی سال خوبی برایم بود اما از اینکه از لیگ برتر بودم فوق العاده ناراحت بودم و لحظه شماری می کردم که هر چه زودتر به سطح اول فوتبال کشور بازگردم. این حس را که بار دیگر به لیگ برتر بازخواهم گشت را همیشه داشتم و الان که آمدم به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد جایگاهم را از دست بدهم. تلاش می کنم در لیگ برتر همراه با تیم ماشین بهترین نتایج را کسب کنیم تا بتوانم به انشا الله به جایگاه های بالاتر نیز برسم.

مدافع ماشین سازی در خصوص همکاری‌اش با وحید بیاتلو اظهار داشت : بیاتلو مربی فوق العاده ای است که از انرژی جوانی خود نهایت استفاده را می برد و این انرژی را به ما هم منتقل می کند. مربی با دانشی است و از لحاظ فنی کمبودی ندارد برای ارائه تاکتیک ها استراتژی خاصی دارد در کل وقتی ایشان را در تمرین می بینیم انرژی خوبی را دریافت می کنیم. امیدوارم در ادامه راه ضمن اینکه جواب اعتماد وی را بدهم بتوانیم با ایشان در تیم ماشین سازی به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی در مورد حضورش در شهر تبریز نیز گفت : تبریز مردمان فوتبالی دارد و هر کجا که می روم از فوتبال و تیم ماشین سازی و تراکتور صحبت می کنند و این نشان می دهد که فوتبال را می شناسند و روی تیم هایشان تعصب خاصی دارند از این بابت احساس خوشحالی کرده و حس خوبی دارم.

حسینی در خصوص رویارویی‌اش برابر تراکتور و بازی با این تیم پرهوادار در فصل جدید عنوان کرد: از اینکه تراکتور تیم بزرگی است و از ستارگان و هواداران پرشور و زیادی بهره می برد شکی در آن نیست اما به نظر من تیم اول تبریز از لحاظ قدمت ماشین سازی است قطعا ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین نتایج را برای ماشین سازی رقم بزنیم و در این راه سخت 30 هفته ای لیگ برتر با تمام احترام به همه تیم ها حتی تراکتور قطعا به هیچی تیمی باج نخواهیم داد.

مدافع ماشین سازی تبریز در خصوص محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه ها به خاطر شیوع بیماری کرونا بیان داشت : قدیمی ترین هواداران در تبریز هواداران ماشین سازی هستند به شخصه فوق العاده از این موضوع ناراحت هستم که هواداران نمی توانند از نزدیک بازی های تیم محبوبشان را تماشا کنند امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود تا هواداران علی الخصوص هواداران ماشین سازی از نزدیک شاهد بازی تیمشان بوده و بازیکنان را مورد حمایت و تشویق خود قرار دهند. اگر هم شرایط حضور هواداران فراهم نشود و با انرژی های مثبت‌شان ما را همراهی کنند باعث دلگرمی ما می شوند ما نیز در مقابل تلاش می کنیم که با کسب نتایج مطلوب آنها را خوشحال کنیم.

او در خصوص اینکه برخی هواداران ماشین سازی نسبت به جذب بازیکنان جدید معترض هستند گفت : اینکه بسیاری از بازیکنان از لیگ یک جذب شده اند درست است اما همین بازیکنانی که جذب شده اند و فصل گذشته در لیگ یک فعالیت داشتند سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و آن دسته از بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر ندارند بیشترین حضور و بازی ها را در لیگ یک داشته و تجربه کافی را برای حضور در لیگ برتر را کسب کرده اند به هر حال اینکه چه بازیکنی جذب شود به سیاست باشگاه و استراتژی سرمربی تیم برمی گردد که قطعا همه بازیکنان با شناخت کافی جذب تیم شده اند.

حسینی اضافه کرد : این موضوع را که عنوان می کنند ما بازیکنانی را جذب کرده ایم که فقط برای بقا در لیگ بجنگیم را قبول ندارم ما با تلاش و همت بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه برای کسب رتبه تک رقمی تلاش خواهیم کرد و شک ندارم این امر مهم نیز در پایان فصل تحقق خواهد یافت. ماشین سازی با این کادر، بازیکنان و مدیریت در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدافع اصالتا نورآباد ممسنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که عملکرد فصل گذشته خود را نیز در این تیم ادامه داده و بهبود خواهد داد گفت : فصل گذشته از عملکردم فوق العاده راضی بودم نیم فصل دوم فصل گذشته با استقلال خوزستان توانستم آمار خوبی را از خودم بجا بگذارم امیدوارم همین روند را در تیم ماشین سازی ادامه دهم. هیچ جایی بزرگتر از تیم های تبریزی نیست و این باعث افتخارم است که یک فصل در کنار تیم بزرگ ماشین سازی و مردم دوست داشتنی تبریز هستم و تمام تلاشم این خواهد بود که با جان و دل برای این تیم و پیراهنش بجنگم. از همه مهم تر دوست دارم از تیم ماشین سازی به تیم ملی دعوت شده و برسم.

حسینی در پایان در خصوص رقابتش با سایر مدافعین نیز بیان داشت : در تیم ما اولویت اصلی همدلی و انسجام است و رقابت در تیمی که می خواهد منسجم بوده و به موفقیت برسد معنایی ندارد همه بازیکنان برای اینکه تیم به موفقیت برسد باید همدل و هماهنگ باشند.

وی ادامه داد : بازیکنان باید پس از ورود به زمین رقابت ها را کنار گذاشته و در چالش بزرگی مثل لیگ برتر فقط به فکر و دنبال موفقیت تیم باشند که در واقع مهم ترین چیز سربلندی و موفقیت تیم ماشین سازی است.