۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

مدیرعامل خوشه طلایی: اقدام باشگاه تراکتور خلاف اخلاق ورزشی و قانون است

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت : اقدام باشگاه تراکتور در خصوص جذب بازیکن تحت قرارداد باشگاه ما بدون جلب رضایت ما خلاف اخلاق ورزشی و قانون بوده است.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در خصوص عقد قرارداد محمد قنبری با باشگاه تراکتور در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت : همانطور که قبلا گفتم این بازیکن با ما قرارداد 3 ساله دارد شکوائیه ای را از قبل تنظیم و به کمیته تعیین وضعیت و انضباطی ارسال کردیم و این پرونده نزد این کمیته ها مطروح و با توجه به مستنداتی که ارائه دادیم منتظر تصمیم گیری کمیته های ذیربط هستیم.

پرویزی ادامه داد: عقد قرارداد باشگاه تراکتور با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه ما است خلاف قانون و مقررات است متاسفانه باشگاه ها بدون توجه به این موضوع که بازیکن مدنظرشان با باشگاه دیگری قرارداد دارد وارد مذاکره شده و با آنها قرارداد همکاری امضاء می کنند.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه افزود : هر باشگاهی که خواهان جذب بازیکن یک باشگاه است باید با مدیران آن باشگاه وارد مذاکره شوند نه اینکه مستقیم به سراغ بازیکن رفته و وی را متقاعد به حضور در تیم‌شان کنند رقم زدن چنین کارهایی خلاف اخلاق ورزشی و قانون است.

وی در مورد اینکه گفته می شد رسول ناصربخت نیز بدون دریافت رضایت نامه به ملوان پیوسته است گفت : ایشان نیز با ما قرارداد داشت اما با توجه اینکه وی از لحاظ اخلاقی بازیکن خوبی است و ما نیز از او راضی بودیم اگر مشکلی در پیوستنش به تیم دیگری داشته باشد مشکلش را برطرف می کنیم و نمی گذاریم مشکلی برایش ایجاد شود.