۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

سرپرست چوکا: ریاضی مند گفت با این شرایط کار کردن سخت است

سرپرست تیم فوتبال چوکای تالش گفت: باید به تصمیمات مالک جدیدی که آمده و برای یک شهر زحمت می کشد و حمایت می کند احترام گذاشته و نحوه برخوردها را یاد بگیریم.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هادی صادقی سرپرست تیم چوکای تالش در خصوص آخرین وضعیت و جدایی محمد نصرتی از این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه محمد نصرتی برنامه خوبی برای آینده تیم و همچنین همکاری خوبی با مدیریت باشگاه داشت دوست داشتیم که در کنار تیم بوده و به همکاری‌اش با باشگاه چوکا ادامه دهد ما نیز تلاش‌مان کردیم تا ایشان را در تالش نگه داریم اما خود وی صلاح دید تا ادامه همکاری با باشگاه ندهد و به صورت توافقی از تیم جدا شد.

صادقی در  ادامه در خصوص اینکه دلیل جدایی محمد نصرتی از تیم چوکا چه بود گفت: یک سری از بازیکنان فصل گذشته که در لیست نصرتی نبودند به وی پیام داده و از الفاظ رکیک هم استفاده کرده بودند. از طرفی یک سری اتفاقات هم رخ داد. هدف ایشان این بود که با همدلی در تالش به کار مشغول شوند ولی متاسفانه رخ دادن چنین اتفاقاتی انگیزه را از نصرتی گرفت.

سرپرست چوکا تالش در واکنش به این موضوع که گفته می شود مالک جدید این باشگاه به برخی تعهدات خود عمل نکرده است بیان داشت: تخریب کردن کار آسانی است آرش ریاضی مند زمانی پیش قدم شد که چند بازی تا پایان فصل باقی مانده بود و هیچ شخص یا نهادی حاضر به حمایت از تیم چوکا نبود اما ایشان در این شرایط سخت اقتصادی آمدند و از این تیم حمایت کردند و چوکا را از شرایط بحرانی نجات دادند.

صادقی افزود : باید به تصمیمات مالک جدیدی که آمده و برای یک شهر زحمت می کشد و حمایت می کند احترام گذاشته و نحوه برخوردها را یاد بگیریم. ایشان با مطالعه کامل محمد نصرتی را انتخاب کرده بودند اما چون تمرینات تیم در تهران برگزار می شد عده ای هوادارنما آمدند و اقدامات تخریبانه خود را شروع کردند.

وی اضافه کرد: آرش ریاضی مند در تلاش ارتباط نزدیکی با دوستان و حتی با من دارد و وقتی دید چنین شرایطی رقم خورده است گفتند با این شرایط کار کردن سخت است و اگر در این شرایط نمانیم بهتر است کسانی که در این شهر دلسوز هستند اگر قدم پیش گذارند تیم را خیلی راحت تحویل آنها می دهم و هیچ مشکلی ندارم.

سرپرست چوکا تصریح کرد : بازیکنان فصل گذشته زحمات زیادی را کشیدند و باید با آنها تسویه حساب شود آرش ریاضی مند به جایی رسیده است که نمی خواهد دیگر همکاری کند اما با این حال سعی می کنیم نقاط ضعف را برطرف کرده و راه را برای ادامه همکاری هموار کنیم.

صادقی بیان داشت : تیم چوکا تیمی بود که 5 ماه هیچ دریافتی نداشت اما در آن شرایط ریاضی مند آمد و حدود 25% از مبالغ قراردادها را پرداخت کرد. مردم باید سطح فرهنگی خود را بالا ببرند در فضای مجازی هجمه زیادی را به مالک جدید وارد کردند. می گوییم تیم‌مان را بخش خصوصی اداره کند آیا با این وضعیت بخش خصوصی رغبت می کند تیمداری کند؟

او ادامه داد : با وجود شرایط بد اقتصادی ریاضی مند به قول های اولیه خود عمل کردند چه کسی با این شرایط ورود کرده و از تیمی حمایت می کند؟ با شرایطی که خودمان ایجاد می کنیم باعث می شویم تا بخش خصوصی از تیمداری دلسرد شده و نهایتا فوتبال‌مان دچار آسیب می شود.

صادقی اظهار داشت : تا زمانی که من و شخص ریاضی مند در تیم هست هیچ مشکلی نخواهیم داشت و امروز و فردا سرمربی جدید تیم مشخص می شود و قدرتمند به کارمان ادامه می دهیم و امیدواریم تیمی در خور و شان چوکا و مردم تالش آماده کرده و روانه مسابقات کنیم.

سرپرست چوکا تالش در خصوص گزینه های سرمربیگری این تیم نیز گفت : پس از جدایی محمد نصرتی با 6 الی 7 گزینه صحبت و وارد مذاکره شده ایم که امروز یا فردا با جمع بندی نهایی سرمربی جدید را انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف بازیکنان جذب شده چه خواهد شد گفت : بازیکنان جذب شده از تیم جدا شده و بازبکنان جدید با نظر سرمربی جدید جذب خواهند شد.

صادقی در خصوص اینکه احتمال مدیرعاملی وی در تیم چوکا وجود دارد بیان کرد : زمان مدیرعاملی در باشگاه چوکا آنقدر اذیت شدم که قصد حضور در پست مدیریتی باشگاه را ندارم در مورد پست سرپرستی تیم نیز بگویم که در فصل جدید بخواهند در کنار تیم خواهند بود و نخواهند جدا خواهم شد.

سرپرست چوکا در مورد اینکه تمرینات این تیم در تهران یا تالش برگزار خواهد شد گفت : پس از انتخاب سرمربی جدید تیم تمرینات در تالش برگزار خواهد شد و در صورت صلاحدید سرمربی تیم نیز اردوی تدارکاتی برپا خواهیم کرد.
ترند های روز