۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جهانچی: ناامید نیستم ولی کار سختی در ملوان دارم/ فاصله مالی بین تیم های دولتی و خصوصی کم شود

معصومه جهانچی گفت: چالش سختی در ملوان خواهم داشت ولی باکار و سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان می‌توانیم موفق باشیم.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۹۵۱۳
جهانچی: ناامید نیستم ولی کار سختی در ملوان دارم/ فاصله مالی بین تیم های دولتی و خصوصی کم شود

به گزارش وب‌سایت دی اسپورت، بخش فوتبال بانوان، معصومه جهانچی در خصوص حضورش در تیم فوتبال بانوان ملوان در گفتگو با خبرنگاری دی اسپورت گفت: با توجه به مشکلاتی که ملوان داشت دوست داشتم وارد این چالش شوم چون در تیم‌های ملی پایه نیز کار سختی انجام دادم و با این شرایط نیز وارد ملوان شدم تا تمام تلاشم را برای این باشگاه ریشه‌دار انجام دهم.

سرمربی جدید ملوان بندر انزلی در خصوص هدف‌گذاری خود در لیگ امسال هم اضافه کرد: بیشترین اولویت من کار با بازیکنان جوان و بومی است ولی در سال اول چند بازیکن باتجربه نیز به این جمع اضافه خواهیم کرد تا به یک ترکیب ایده آل برسیم.

وی در جواب سؤال خبرنگار دی اسپورت که با چه تفکراتی ملوان را برای کار انتخاب کرده‌اند بیان داشت: برای من مسائل مالی و فنی مهم است گرچه در بحث فنی با یک ریسک بالا به این تیم آمدم ولی چون قرار است برای بازیکنان جوان و کم‌تجربه وقت زیادی بگذارم قطعاً مسائل مالی هم مهم خواهد بود.

جهانچی: ناامید نیستم ولی کار سختی در ملوان دارم/ فاصله مالی بین تیم های دولتی و خصوصی کم شود

جهانچی در خصوص جدایی افسانه اقبال و رکسانا معصومی و جایگزینی برای این دو بازیکن با توجه به مشکلات مالی هم عنوان کرد: آن‌قدر هم مسائل مالی در ملوان حاد نیست و دو بازیکن خوب به‌جای آن‌ها خواهیم گرفت گرچه اقبال می‌توانست در ملوان بماند ولی این حق را به بازیکن می‌دهم که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

معصومه جهانچی با مثبت خواندن دیدگاه پژمان نوری نسبت به فوتبال بانوان هم اظهار داشت: آقای نوری برای رفع مسئولیت تیم بانوان راه‌اندازی نکرد بلکه برای این تیم در سال‌های آینده برنامه خواهد داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت تیم آقایان تمرینات تیم بانوان دور شروع شد و با شرایط موجود باشگاه نمی‌توانستند تیمی را جمع‌وجور کنند که مقابل مدعیان مطرح قد علم کند ولی قطعاً برای سال بعد شرایط بهتر از این خواهد بود.

جهانچی: ناامید نیستم ولی کار سختی در ملوان دارم/ فاصله مالی بین تیم های دولتی و خصوصی کم شود

وی با تأکید بر اینکه شرایط مالی برای هر تیمی در ادامه رقابت‌ها حائز اهمیت خواهد بود به دی اسپورت گفت: قطعاً مشکلات مالی همیشه در فوتبال ایران دردسرساز بوده و در فوتبال بانوان نیز این مهم وجود داشته که این برمی‌گردد به بحث نبود اسپانسر که این امر بین فوتبال بانوان و آقایان فاصله زیادی ایجاد کرده است.

جهانچی در خصوص قرارداد بازیکنان تیم‌های که با بودجه دولتی تأمین می‌شوند نیز اظهار داشت: در کنار تیم‌های دولتی می‌بایست فکری هم به حال تیم‌های خصوص کرد و مسئولین می‌بایست این مشکل را حل کنند تا شاهد رقابتی منصفانه در این خصوص باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: بانوان ما مستحق دریافت قراردادهای بالا هستند ولی باید سیاستی اعمال شود که تیم‌های خصوصی هم به تیم‌های متمول برسند که در این خصوص کوتاهی شده است.

معصومه جهانچی در پایان در خصوص برنامه سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر بانوان در فصل جدید هم به خبرنگار دی اسپورت گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا سازمان لیگ بهترین تصمیم را در این خصوص اعمال کرده و رقابت‌ها را در دو گروه برگزار می‌کند و در بحث هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهد شد.