۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

مذاکره جدی پاسی ها با پاشازاده و جعفری

مدیران باشگاه پاس همدان مذاکراتی را با سرمربی سابق نفت امیدیه و شهرداری یندرماهشهر برای سپردن هدایت تیمشان در فصل جدید لیگ دسته دوم باشگاه های انجام داده اند.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت، مدیران باشگاه پاس همدان برای سپردن نیکمت این تیم و حضور پرقدرت در لیگ آینده با هدف صعود به لیگ یک، باب مذاکره را با جهانبخش جعفری سرمربی موفق فصل گذشته نفت امیدیه و مهدی پاشازاده آغاز کرده اند.

پاسی ها بدلیل ناکامی در صعود در دو فصل اخیر، پیش از آغاز فصل جدید عزم خود را برای شکستن طلسم عدم صعود در دو فصل اخیر جذب کرده و تلاش خود را برای انتخاب سرمربی تیمشان به کار بستند.

پاسی ها شاخصه و معیار اصلی‌شان را برای انتخاب سرمربی فصل آینده شان تجربه صعود دانسته و معتقد هستند مربی که انتخاب می شود بایستی سابقه چندین صعود با تیم های لیگ دویی به لیگ یک را داشته باشد و در فصل پیش رو نیز این تضمین را بدهد تا سبزپوشان همدانی را در پایان فصل جدید به رقابت های لیگ یک کشور برساند.

در این بین از جمله مربیانی که بیشترین تجربه صعود با تیم های لیگ دویی را در کارنامه دارد مهدی پاشازاده است وی با تیم هایی نظیر گسترش فولاد سهند، گاز فجر جم، آلومینیوم اراک، شاهین بوشهر تجربه صعود به لیگ یک را در کارنامه دارند.

طبق شنیده های دی اسپورت از منابع موثق، مهدی پاشازاده و جهانبخش جعفری از شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت پاس همدان برخوردار است و به احتمال فراوان در روزهای آینده رسما معارفه خواهد شد.

جعفری نیز سابقه صعود با تیم البدر بندر کنگ را در کارنامه خود دارد.
ترند های روز