۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵

مدیرعامل باشگاه شریعت نوین: باشگاه‌مان برنامه پنج ساله دارد

مدیرعامل باشگاه شریعت نوین در خصوص شرایط این باشگاه گفت: باشگاه شریعت نوین برنامه ریزی بلند مدت دارد و تلاش می‌کنیم از پتانسیل بالای استان استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی تیم فوتبال شریعت نوین، سعید شریعت مدیرعامل باشگاه شریعت نوین اظهار داشت: باشگاه فوتبال شریعت نوین یک برنامه پنج ساله برای رسیدن به موفقیت دارد و با هدف‌گذاری مشخص تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خراسان رضوی باشیم.

وی افزود: در این مدت تلاش زیادی داشتیم تا یک امتیاز لیگ دسته دوم خریداری کنیم،این موضوع در هیات مدیره مطرح شد و در این زمینه صحبت‌هایی با آقای چمنیان داشتیم.
کرونا نیز در شرایط فعلی تغییراتی به وجود آورد تا در نهایت برای حضور در لیگ دسته سوم آماده شویم.

شریعت ادامه داد: تیم ما از لیگ دو مشهد تلاش خود را آغاز کرد و بعد از دو فصل حضور در لیگ استان به لیگ دسته سوم کشور رسیدیم. حتی سه نوبت تلاش کردیم تا امتیاز مرحله اول خریداری کنیم که به دلیل صادر نشدن اجازه خروج امتیاز از استان این امر میسر نشد که این موضوع را مصلحت دانستیم. در نهایت در جلساتی که در باشگاه داشتیم قرار شد در مرحله دوم لیگ دسته سوم شرکت کنیم. در برنامه مشخص شده قرار است در پایان پنج سال به خود کفایی برسیم و بتوانیم از بازیکنان پایه باشگاه در تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه شریعت نوین تصریح کرد: کادرفنی خوب و با دانشی داریم و با حفظ شاکله تیم سال گذشته مشغول آماده سازی برای شرکت در لیگ دسته سوم هستیم. در بحث مدیریت هم همواره تلاش کردیم ثبات داشته باشیم و بدون حاشیه کار کنیم.

شریعت در خصوص حضور عباس چمنیان به عنوان مشاور باشگاه گفت: چمنیان از بزرگان فوتبال خراسان است و حضور ایشان باعث دلگرمی تمام مجموعه شریعت نوین شده است. دیدگاه آقای چمنیان یک برنامه پنج ساله است که اولویت آن استفاده از جوانان مستعد مشهد و استان است. خانواده شریعت نگاه ویژه‌ای به بازیکنان محروم دارد و تلاش می‌کنیم تا به بازیکنانی که فرصت شکوفایی ندارند کمک کنیم.

باشگاه شریعت نوین هدفی جز قهرمانی و صعود به لیگ دو ندارد،پتانسیل بالایی در مجموعه داریم و از مجموعه حرفه‌ای استفاده می‌کنیم اما نباید با غرور کاذب دچار اشتباه شویم‌.

مدیرعامل باشگاه شریعت نوین خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی ما ایجاد یک کمپ ورزشی چند منظوره است و زمین این کمپ خریداری شده و تنها انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان استان این است که در تغییر کاربری این زمین به ما کمک کنند.

شریعت در پایان از زحمات اصحاب رسانه که در این مدت همراه باشگاه شریعت نوین بودند قدردانی کرد.