۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

خسروی: آرامش خاصی در وچان برقرار است/ تمام تمرکزم قهرمانی با تیم جدیدم خواهد بود

هافبک جدید وچان کردستان: مجموعه وچان کردستان استقبال خوبی از من کردند و از آرامش بالایی بهره می‌برم و تمام هدفمان قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۹۷۶۹
خسروی: آرامش خاصی در وچان برقرار است/ تمام تمرکزم قهرمانی با تیم جدیدم خواهد بود

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، گلنوش خسروی به عنوان جوانترین لژیونر فوتبال بانوان سالی موفق را در لیگ ترکیه پشت سر گذاشت ولی شرایط کرونایی باعث شد این بازیکن امسال را در لیگ ایران و باشگاه وچان کردستان توپ بزند که در خصوص این انتقال خسروی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: پس از دو ماه تمرین با تیم کوناک اسپور ترکیه خبر رسید که لیگ تعطیل خواهد بود و تا سه ماه دیگر باید صبر کنیم که آن هم بستگی به شرایط کرونا داشت ولی به خاطر اینکه از شرایط کیفی و فنی نمی‌خواستم دور بمانم تصمیم گرفتم به ایران برگردم.
 
وی در خصوص حضورش در لیگ ایران و باشگاه وچان کردستان بیان کرد: اولویت اول من برای ادامه فوتبال اروپا و ترکیه و سپس ایران بود ولی برای بالا نگه داشتن شرایط فنی و با پیگیری‌های که باشگاه وچان و همچنین مدیر برنامه‌ام داشت تصمیم گرفتم امسال را در لیگ ایران بازی کنم.

خسروی: آرامش خاصی در وچان برقرار است/ تمام تمرکزم قهرمانی با تیم جدیدم خواهد بود
 
خسروی با ابراز رضایت از شرایط وچان به خبرنگار دی اسپورت گفت: با ورود به این باشگاه مورد استقبال گرم مدیران باشگاه قرار گرفتم و لطف زیادی به من شد و در اینجا آرامش خاصی دارم و امیدوارم این احساس در خانواده وچان بیشتر هم شود.
 
گلنوش خسروی با بیان اینکه همدلی و صمیمیت خوبی در نزد بازیکنان برقرار است گفت: همه بازیکنان و عوامل باشگاه هدفشان قهرمانی در لیگ امسال خواهد بود و من هم اهداف بزرگی در سر دارم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی لیگ ایران و قهرمانی با وچان خواهد بود چون این پتانسیل را در این تیم می‌بینم.