۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

ایوبی: هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیدم

مدافع فصل گذشته قشقایی شیراز می گوید حضور مربیان جوان سطح فنی لیگ را بالا می برد.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با به تعویق افتادن آغاز لیگ برتر و لیگ دسته اول به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی ها معتقدند که بهتر است مسابقات فوتبال امسال برگزار نشود ولی مجید ایوبی، مدافع کهنه کار فوتبال ایران معتقد است با توجه به شرایط روحی مردم و اوضاع اقتصادی جامعه نباید فوتبال، به عنوان دلخوشی مردم را از آنها بگیریم.

مجید ایوبی، مدافع فصل گذشته قشقایی در خصوص لیگی که گذشت به خبرنگار دی اسپورت گفت: فصل گذشته با تعویق چندباره مسابقات، موجب شد تا حدودی شرایط تیم ها دچار نوسان شود، به طوری که برخی تیم هایی که روی ریل پیروزی افتاده بودند با تعطیلی مداوم مسابقات شرایط آرمانی خود را از دست دادند و از طرفی برخی تیم هایی که خیلی شرایط خوبی نداشتند با چاشنی شانس توانستند نتایج خوبی کسب کنند.

ایوبی در خصوص عملکرد خودش در فصل گذشته گفت: من در فصل گذشته ۳۱ بازی برای قشقایی انجام دادم و به گواه کارشناسان یکی از بهترین مدافعان لیگ گذشته بودم ولی با این حساب شرایط این فصل به گونه ای شده است که به نظر می رسد با احترام به تمام فوتبالیست ها ، تیم ها خیلی روی مسائل فنی توجه ندارند. به طور مثال بازیکنانی که جزو مهره های تاثیرگذار تیم هایشان حتی در صعود به لیگ برتر بودند به سادگی کنار گذاشته شدند که این موضوع اصلا نمی‌تواند به سود فوتبال ایران باشد.

ایوبی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص زمان خداحافظی اش از فوتبال گفت: والا سوال تان طوری است که اگر حقیقت را بگویم شاید موجب رنجش برخی بازیکنان جوان شوم ولی با احترام به همه آنها باید عرض کنم که با توجه به شرایطی که می بینم حداقل دو یا سه فصل دیگر به سادگی می توانم حتی در لیگ برتر به میدان بروم.

مدافع سابق سایپا تهران در خصوص تیم فصل آینده اش گفت: خب من دیگر جوان نیستم که با اولین پیشنهاد بخواهم به آن پاسخ مثبت بدهم. به همین دلیل با دو تیم مذاکراتی داشته ام و انشالا طی دو ، سه روز آینده با یکی از آنها به توافق می رسم.


ایوبی با بیان اینکه تغییر نسل مربیان خبر خوبی برای فوتبال ایران است، ادامه داد: حضور مربیان جوان با تفکرات جدید می تواند سطح مسابقات را بالا ببرد. زیرا این مربیان به دنبال نشان دادن خود و تفکراتشان هستند. به نظر من حضور مربیان جوان بدون شک می تواند به بالا رفتن سطح کیفی لیگ امسال کمک شایانی کند
ترند های روز