۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
اختصاصی دی اسپورت

نارضایتی بانوان بوشهری بر سر یک انتقال/ سینا به کنگان خواهد رفت؟

در حالی لیگ هفته اینده قرعه کشی خواهد شد و به احتمال فراوان اواخر آبان رقابت ها شروع خواهد شد ولی بانوان بوشهری هنوز بلاتکلیف هستند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳
نارضایتی بانوان بوشهری بر سر یک انتقال/ سینا به کنگان خواهد رفت؟

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال بانوان بوشهر که در فصل قبل با نام سینا در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد رتبه دوازدهم و آخر را به دست آورد ولی تعطیلی لیگ به خاطر شیوح بیماری کرونا و با تصمیم سازمان لیگ، این تیم را در رقابت ها نگه داشت.

در حالی که رقابت های لیگ برتر کشور در فصل 1400-1399 هفته آینده قرعه کشی خواهد شد و به احتمال خیلی زیاد این بازیها در اواخر آبان ماه هم آغاز خواهد شد ولی همچنان بانوان بوشهری بلاتکلیف هستند.

مهمترین دغدغه هیات فوتبال استان نبود اسپانسر در استان غنی بوشهر با وجود پارس جنوبی، گمرکات، نیروگاه اتمی و چندین و چند بنگاه اقتصادی بزرگ است که تأثیر بسزایی در افت تیم های ورزشی بوشهر هم داشته است.

گرچه یک اسپانسر تهرانی برای حمایت بانوان بوشهری وارد عمل شد و حتی در این مورد جلسه ای با امیر حسین محتشم رئیس هیات بوشهر در تهران هم برگزار شد ولی در خصوص بحث مالیاتی این جلسه به بن بست خورد تا این بلاتکلیفی همچنان ادامه داشته باشد.

زهر خلیفه نایب رئیس هیات فوتبال و دبیر کمیته بانوان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص گفت: متاسفانه نبود اسپانسر برای حمایت از بانوان فوتبال بوشهر این تیم را دچار بلاتکلیفی کرده و با توجه به اینکه هیات فوتبال هم توان تیمداری ندارد منتظر اسپانسر خواهیم بود.

نارضایتی بانوان بوشهری بر سر یک انتقال/ سینا به کنگان خواهد رفت؟

وی در ادامه اضافه کرد: تمام سعی و تلاشمان حفظ سهمیه استان خواهد بود و در این خصوص اسپانسری از شهرستان کنگان قرار است تیم را تحت حمایت قرار دهد و اگر این اتفاق رخ دهد از حریفان خود در بندر کنگان میزبانی خواهیم کرد.

به گزارش دی اسپورت با صحبت های که با یکی از اعضای این تیم داشتیم بازیکنان خواهان تسویه حساب پول های فصل قبل خود هستند و ضمن اینکه با توجه به مسافت دو ساعته کنگان تا مرکز استان رفت و آمد برای بازیکنان سخت و امکان پذیر نخواهد بود.

بازیکنان بوشهری امیدوارند تا این تیم در مرکز استان بماند و با توجه به فرصت اندکی که تا شروع رقابت ها مانده تکلیف تیم مشخص شود و استارت سریع تمرینات زده شود.
ترند های روز