۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

دست نشان: خوشحالم پس از سال‌ها به بابل بازگشتم

سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل می گوید: فکر می کنم اگر تعامل و هماهنگی مطلوبی بین هواداران وجود داشته باشد و حمایت های خوبی از تیم رایکا انجام شود می توانیم به موفقیت های بیش از توان‌مان برسیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نادر دست نشان پس از انتخاب‌اش به عنوان سرمربی رایکا بابل در این خصوص اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که یک بار دیگر به شهر بابل بازگشتم، شهرهای بابل و قائمشهر باعث افتخار ما مازندرانی ها هستند.

دست نشان ادامه داد: پس از چند سال که از خانه دور بودم دوباره این شانس را به واسطه یک مدیریت جوان پیدا کردم که به خانه بازگردم. از دور و نزدیک مسائل این باشگاه را دنبال کردم و به پشتوانه این هواداران چه در زمانی که در نساجی بازی و یا مربی می کردم و چه در حال حاضر که حمایتم کردند هدایت تیم رایکا را پذیرفتم‌.

سرمربی رایکا بابل افزود: بسیاری از هواداران بابلی در پیشرفت تیم نساجی نقش داشتند و حتی بازیکنان زیادی نیز در این تیم بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته و باعث افتخار شدند.

وی اضافه کرد: پس از چندین سال فوتبال خوب و زیبای تیم هایی چون دریا و خونه به خونه بابل حالا این مسئولیت به رایکا رسیده است. فکر می کنم اگر تعامل و هماهنگی مطلوبی بین هواداران وجود داشته باشد و حمایت های خوبی از تیم رایکا انجام شود می توانیم به موفقیت های بیش از توان‌مان برسیم.

دست نشان بیان داشت: فعالیت مالک و مدیریت جوان در باشگاه رایکا نوید روزهای خوبی را می دهد و می توانیم در نهایت به خواسته دل هواداران که به حق بوده است دست یابیم‌.

سرمربی جدید رایکا بابل در پاسخ به این پرسش که چه برنامه هایی برای این تیم دارد گفت : من تیم را دیر تحویل گرفتم و بازیکنان خوب لیگ یک که اکثر آنها سابقه همکاری با من را داشتند منتظر بودند تا من هدایت تیمی را برعهده بگیرم تا به تیمم ملحق شوند اما از آنجایی که این هماهنگی دیرتر صورت گرفت بسیاری از آنها به تیم های دیگر ملحق شدند اما با این حال فوتبال بابل و مازندران ویژگی خوبی دارد آن هم این است که بازیکنان جوان و با استعداد زیادی در این استان وجود دارد اطلاعاتی هم که در حال حاضر از تیم رایکا دارم می دانم که بازیکنان جوان و خوبی در تیم حضور دارند بدنبال این هستیم که در کنار بازیکن باتجربه فصل گذشته که در تیم مانده اند گروه جدیدی از بازیکنان را هر چه سریعتر به تیم اضافه کنیم که در نهایت بتوانیم تیم قابل احترامی را روانه مسابقات کنیم.

دست نشان در پایان گفت: منتظر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال مبنی برگزاری مسابقات در زمان مقرر یا تعویق لیگ هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم طبیعتا اگر لیگ به تعویق نیفتد و زمان کافی برای آماده سازی وجود نداشته باشد بدنبال برگزاری بازی های تدارکاتی زیادی خواهیم بود تا به انسجام تیمی بیشتر و مناسب‌تری برسیم چرا که زمان مناسب برای بدنسازی را از دست داده ایم با این حال فکر می کنم بازیکنان از لحاظ شرایط جسمانی در وضعیت متوسطی قرار داشته باشند اما برای اینکه باب میل من باشند نیاز به زمان داریم که امیدوارم این زمان را در طول برگزاری مسابقات بدست آوریم.