۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

رئیس هیات فوتبال استان البرز:‌ اگر بازیکنی به گل‌ریحان پول می‌دهد مستند اعلام کند

رئیس هیات فوتبال استان البرز گفت: در جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه گل‌ریحان داشتم، مربی جدید را معرفی کردند اما قراردادی هنوز ثبت نشده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۴
به گزارش  وب سایت دی اسپورت، چندی پیش علی لطیفی برای هدایت تیم گل ریحان البرز با مدیران این باشگاه به توافق رسید اما خیلی زود از سمت خودش کناره‌گیری کرد. لطیفی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از وقوع اتفاقاتی مانند جذب بازیکن پولی برای کاهش هزینه‌ها و همچنین درآمدزایی باشگاه صحبت و اعلام کرد به خاطر این موضوع و عدم تعهد مدیران باشگاه نسبت به تامین بودجه 10میلیاردتومانی که قول آن را داده بودند، از سمت خودش کناره‌گیری کرد.

به همین در تماس با رئیس هیات فوتبال استان البرز این ماجرا را جویا شدیم.

منصور بیک‌وردی در در خصوص ماجرا و اتفاقاتی که اخیرا برای باشگاه گل‌ریحان رخ داده به خبرنگار ورزشی فارس گفت: روز پنجشنبه هفته قبل جلسه‌ای را بالغ بر 3 ساعت با مدیر عامل باشگاه گل ریحان (رضا رضایی) برگزار کردیم. بحث‌ها و صحبت‌هایی در مورد این شایعات مطرح شد و رضایی به ما اطلاعاتی داد که چه رفتارهایی شده، حرف‌هایی زده شده و چه شایعاتی پیرامون گل‌ریحان به وجود آمده است. 

رئیس هیأت فوتبال استان البرز افزود: بعد از این جلسه و جمعه شب، رضایی و لطیفی در یک برنامه تلویزیونی روی خط آمدند و به طور مفصل در مورد مسائل گل ریحان صحبت کردند. اینکه پشت صحنه چه اتفاقاتی افتاده واقعا در جریان نیستم و نمی‌دانم در آن باشگاه چه می‌گذرد اما به هر حال عدم ثبات مدیریت در مواردی لطمه می‌زند. ای کاش ثبات در مدیریت و کادرفنی به شکلی باشد که چشم اندازی تعریف شود و این تیم آینده خوبی در فوتبال کشور داشته باشد. بررسی و کنکاش در این قضیه هم نیاز به کار کارشناسی دارد.

بیک‌وردی در مورد موضع هیأت فوتبال استان البرز در قبال حواشی و انتقادات مطرح شده پیرامون گل‌ریحان، گفت: ما هم خودمان قبل از اینکه جلسه با رضایی برگزار شود، مشکلات زیادی پیرامون گل ریحان داشتیم. هم ما و هم اداره ورزش و جوانان استان در برگزاری مسابقات گل ریحان هم دچار مشکل بودیم. گاهی تا دقیقه نود هم ممکن بود اجازه برگزاری مسابقاتش را ندهیم. اما مدیر عامل این باشگاه قول داد که خودش فعالیت کند و همه کارها با نظارت مستقیم خودش انجام شود و شخص دیگری به جز خودش با هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان ارتباط نداشته باشد. امیدواریم این روند شکل بگیرد. من دیدگاه رضایی را مثبت دیدم و امیدوارم تعامل و همکاری خوبی صورت بگیرد که به نفع فوتبال استان و کشور باشد.

وی در مورد اینکه موضوع بازیکنان پولی در گل ریحان چقدر صحت دارد، گفت: اگر بازیکنی هست که چنین چیزی به او اعلام شده، به ما مستند اعلام کند .ما روی شایعات نمی‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم. مدیرعامل باشگاه گل ریحان هم کاملا منکر این قضیه شد و گفت چنین چیزی وجود ندارد.

رئیس هیأت فوتبال استان البرز در خصوص منع فعالیت‌های اقتصادی برای باشگاه گل ریحان توسط قوه قضائیه که باعث می‌شود حتی نتوانند اسپانسر بگیرند، عنوان کرد: این هم از مواردی بود که در جلسه از طرف رضایی مطرح شد. او منکر این قضیه شد و اعلام کرد باشگاه خصوصی است، در آینده نزدیک مالکیت باشگاه را خواهم داشت و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

بیک‌وردی در خصوص سرانجام تکلیف سرمربی گل‌ریحان اظهار داشت: آن چیزی که به ما اعلام کردند مهدی امیری‌سوادکوهی به عنوان سرمربی تیم معرفی شد. تا الان هیچ ثبت قراردادی در هیات فوتبال استان البرز انجام نشده است با این حال در جلسه‌ای که داشتیم این مربی را به ما معرفی کردند.

وی افزود: ‌اگر بخواهیم در این شرایط خاص به حواشی این تیم دامن بزنیم شاید همین شرایط بغرنجی که رو به آرامش است، بدتر شود. همه باید کمک کنند تا این آرامش برقرار شود و نماینده استان البرز در مسابقات این فصل لیگ آزادگان سربلند شود