۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

پژمان نوری : نگرانی بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌مان نداریم

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانرلی می گوید در یک سال اخیر این باشگاه جزو باشگاه های خوش حساب فوتبال ایران بوده و به اکثر تعهدات خود عمل کرده است و از همین رو برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ملوان نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت، پژمان نوری مدیرعامل ملوان در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه و ثبت قرارداد بازیکنان جدید گفت: پس از حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ، پیگیر تسویه با شاکیان پرونده های مختلف مالی باشگاه شدیم و با تعداد زیادی از آنها تسویه کردیم. به جرئت می توان گفت در یک سال اخیر جزو باشگاه های خوش حساب فوتبال ایران بودیم و به اکثر تعهدات خود عمل کردیم و برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نگرانی وجود ندارد و به زودی انجام این کار نهایی خواهد شد.

مدیرعامل ملوان در خصوص وضعیت بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت: بازسازی سکوهای استادیوم جزو وظایف باشگاه ملوان نیست ، اما ملوان به هوادارانش وابسته است و بنده نیز با جدیت پیگیر مسائل استادیوم هستم ، در این خصوص با سرکار خانم بخشی مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان چندین بار گفتگو کردم و ایشان پیگیر بازسازی استادیوم هستند و جلساتی با وزیر ورزش در این خصوص داشته اند تا هرچه زودتر تامین اعتبار صورت بگیرد و روند بازسازی را تسریع کنند که جا دارد بابت این موضوع از ایشان تشکر کنم. متاسفانه فوتبال گیلان درگیر مشکلاتی است که از گذشته وجود داشته و مسئولین ورزش به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان اکنون وقت زیادی را صرف حل آنها می کند من امیدوارم این پیگیری ها‌ و تلاش ها از سوی ایشان ثمر بدهد اما این مشکلات به شکلی نیست که بتوان یک نفره آن را حل کرد و ما این موضوع را درک می کنیم و نیازمند یک عظم همگانی در استان است. اینکه دو تیم جدید از استان گیلان امسال به لیگ یک ورود کرده اند جای خوشحالی بسیاری برای ورزش استان دارد و باید با کمک مسئولین رده بالا شرایط بقیه تیم‌های استان را نیز به وضعیت مطلوبی برسانیم تا در سال‌های آینده استان گیلان حتما در لیگ برتر نماینده داشته باشد‌.

نوری ادامه داد : مهمترین معضل ما برای آغاز مسابقات در حال حاضر وضعیت بد چمن استادیوم است که متاسفانه در مدتی که لیگ تعطیل بود و وضعیت باشگاه هم مشخص نبود، مسئولین ورزش و فوتبال شهرستان نیز چمن را به حال خود رها کردند و در حال حاضر وضعیت بسیار نامناسبی دارد که می تواند این مشکل به تیم ما لطمه وارد کند. فکر می‌کنم در انزلی همیشه این‌گونه بوده که حتی افراد غیر مسئول بدون هیج چشم‌داشتی به ملوان کمک های بسیاری می کردند ، اما حالا می بینیم حتی کسانی که مسئول هستند هیچ کاری برای چمن که هزینه چندانی هم نداشت انجام ندادند، به بهانه اینکه زمین در اختیار ملوان است و از سوی دیگر می‌دیدیم در همین تعطیلی در زمین بی جان که ما حتی برای تمرین یک بار هم به آنجا نرفتیم ، بازی های تشریفاتی برگزار می شده! باشگاه ملوان به اندازه کافی در این مدت درگیر نقل و انتقالات و تسویه بدهی های خارجی و داخلی بوده و بهتر بود عزیزان کمی بیشتر احساس مسئولیت می کردند و بخشی از کار را بر عهده می گرفتند نه اینکه برای کمکاری شان دنبال بهانه باشند.

پژمان نوری در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال بهبود وضعیت زمین هستیم و بابت این موضوع هزینه کردیم و سعی داریم با رسیدگی به آن، زمین را تا حد ممکن به شرایط مناسب برای برگزاری مسابقه برسانیم که قطعا برای تیمی که قصد نتیجه گرفتن داشته باشد ، زمین خوب یکی از مهمترین فاکتورهاست.
ترند های روز