۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

سرپرست خوشه طلایی: اقدام برخی مدیران باشگاه‌ها غیر اخلاقی است

سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه اقدام مدیران برخی باشگاه های لیگ یکی را غیراخلاقی و غیرحرفه ای دانست.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ وحید کلهر سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت ضمن اعتراض به اقدام غیراخلاقی برخی مدیران تیم ها اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از مدیران باشگاه ها با بازیکنان تحت قرارداد باشگاه ما تماس می گیرند و با دادن پیشنهاد نجومی کاذب به قول معروف آنها را هوایی می کنند.

کلهر ادامه داد: چرا باید مدیر باشگاهی به خود اجازه دهد سراغ بازیکنی برود که با یک باشگاه دیگری قرارداد امضاء کرده و نسبت به این تیم متعهد شده است اقدامات این مدیران غیراخلاقی است و در صورتی که ادامه داشته باشد نام باشگاه و مدیران آن را رسانه ای خواهیم کرد.

سرپرست خوشه طلایی ساوه در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی در قبال این حرکات برخی باشگاه ها انجام داده اند بیان داشت: تماس مدیران باشگاه ها با بازیکنان ما آن‌چنان زیاد بوده است که مجبور هستیم این مسائل را با کمیته اخلاق در میان بگذاریم کار آنها غیراخلاقی و غیرحرفه ای است و ما برای جلوگیری از چنین اقدامات غیراخلاقی از تمام ظرفیت های حقوقی باشگاه و مراجع قضایی فدراسیون فوتبال و حتی کشور استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص مراحل آماده سازی تیم خوشه طلایی ساوه نیز گفت: ما اردوی 10 روزه ای را در کمپ احمدآباد مستوفی برپا کردیم که در این اردو به دلیل اینکه در دوران بدنسازی بودیم سعی کردیم با انجام بازی های تدارکاتی سبک فشار کمتری به بازیکنان وارد کنیم به همین دلیل با چند تیم دسته سومی بازی دوستانه برگزار کردیم.

کلهر ادامه داد: پس از آن با تیم هایی چون پیکان، نساجی و مس کرمان بازی تدارکاتی برگزار کرده و قرار است فردا یک دیدار با قشقایی شیراز و یک بازی نیز با استقلال ملاثانی روز شنبه هفته آینده انجام دهیم.

سرپرست تیم خوشه طلایی ساوه در خصوص اینکه پرونده شکایت این باشگاه از محمد قنبری در چه مرحله ای قرار دارد اظهار کرد : پرونده شکایت باشگاه از وی در کمیته تعیین وضعیت در حال رسیدگی است که گویا ایشان به دلیل عدم پرداخت مطالباتش اقدام به فسخ قراردادش کرده است که با این حال کمیته های ذیربط فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع هستند.