۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

امیرشقاقی: پیشرفت چشمگیری داشتیم/ مدیریت باشگاه بهترین امکانات را در اختیار بانوان قرار داده است

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: با مدیریت خوب آقای ساکت و امکانات حرفه‌ای که در اختیار داریم شاهد پیشرفت چشمگیری از بازیکنان در مسائل فنی بودیم.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۷
امیرشقاقی: پیشرفت چشمگیری داشتیم/ مدیریت باشگاه بهترین امکانات را در اختیار بانوان قرار داده است

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی لیگ برتر این روزها تمرینات خود را در مجموعه باغ فردوس و زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند که در خصوص آخرین وضعیت این تیم مهناز امیر شقاقی مربی با تجربه زردپوشان اصفهانی به خبرنگار دی اسپورت گفت: تمرینات به صورت صبح و بعد ازظهر برگزار می‌شود که ۱۲ جلسه تمرینی داشتیم و در کنار کارهای فنی ۱۰ جلسه تئوری نیز برای بازیکنان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان روند رو به جلو خیلی خوبی داشتند و به اندازه ۱۲ سال پیشرفت فنی داشتند در کنار موفقیت‌های فنی مدیران باشگاه سنگ تمام گذاشتند و بهترین امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

سرمربی جدید سپاهان ضمن تمجید از مدیریت خوب محمدرضا ساکت عنوان کرد: با توجه یه شیوح کرونا بهترین امکانات بهداشتی و تغذیه‌ای در اختیار بازیکنان است و بازیکنان با استقرار در کمپ تمرینی مسائل غذایی و حتی خواب آن‌ها به خوبی کنترل میشود.

امیر شقاقی در خصوص مصدومان تیمش هم عنوان داشت: دباغی در تمرینات در یک برخورد از ناحیه قوزک دچار مصدومیت شد که حاد نیست و ثنا صادقی نیز با توجه به مصدومیتی که از قبل داشته و بخاطر کرونا گفتیم که فشار وارد نکند و به این بازیکن استراحت دادیم.

مهناز امیر شقاقی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید فوتبال بانوان را کمک کنند به خبرنگار دی اسپورت گفت: من ۸ سال با تیمهای مختلف قهرمان شدم و برای اولین بار تیم‌های پایه ایران را از مرحله مقدماتی به دور نهایی بردم پس فوتبال بانوان از پتانسیل بالایی برخوردار است که این مسلتزم حمایت رسانه‌ها از فوتبال بانوان است و بیشتر به نکات مثبت آن بپردازند.
ترند های روز