۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
اختصاصی دی اسپورت

تغییرات مثبت کرم‌پور در نود و کم لطفی مدیران باشگاه

تیم فوتبال نود ارومیه با پژواک کرمپور روند خوبی را دنبال می کرد اما بی تعهدی مدیران این باشگاه عاملی شد تا این مربی ساز جدایی را سر دهد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۰۱۶۳
تغییرات مثبت کرم‌پور در نود و کم لطفی مدیران باشگاه

به گزارش دی اسپورت، میدان دادن به جوانان بومی و اهمیت به بازیکنان پایه تغییرات مثبتی بود که با آمدن پژواک کرمپور به تیم فوتبال نود ارومیه ایجاد شد و این امیدواری حاصل شد تا آینده بهتری در انتظار جوانان این شهر و باشگاه نود باشد که مهمترین فاکتور آن می‌تواند استفاده از پتانسیل بالای جوانان در این راستا باشد که به لحاظ اقتصادی حرکت بزرگی خواهد بود.
 
نود با کرم‌پور به مصاف تیم متمول مس کرمان رفت و در حالی این تیم مدعی را متوقف کرد که از ۹ بازیکن بومی و هفت بازیکن زیر ۲۳ سال در این بازی بهره برد تا ثابت کند می‌تواند با همین جوانان آینده‌ای درخشان را برای فوتبال ارومیه رقم بزند.
 
نودی‌ها در دیگر بازی دوستانه خود موفق شدند تیم پارس جنوبی جم را که پس از چند سال حضور در لیگ برتر حالا به لیگ یک آمده را با یک گل شکست دهندتا روند خوب خود را همچنان ادامه دهند و در میان قدرت‌های لیگ یک حالا همه این تیم را به چشم مدعی نگاه خواهند کرد.

اما ظاهراً انتظارات کرم‌پور از مدیران باشگاه برآورده نشده و آن‌ها به تعهدات خود نسبت به این مربی عمل نکرده‌اند و شنیده میشود امروز بخاطر این مشکلات از تیم نود جدا شده است و امیدواریم مدیران این باشگاه با حل مشکلات این تیم و باز کردن پنجره نقل و انتقالات بتوانند روند خوب خود را دوباره از سر بگیرند.