۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

محمودآبادی: شرایط برای صعود آرمان گهر به لیگ برتر مهیا است

وینگر تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان می گوید قطعا آرمان‌گهر با پتانسیلی که دارد، می‌تواند به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امیر محمودآبادی بازیکن باسابقه آرمان‌گهرسیرجان در مورد وضعیت تیم در فصل جدید گفت: خوشبختانه تمرینات تخصصی و علمی کادر فنی آرمان‌گهر در رسیدن بازیکنان به آمادگی نقش موثری داشته‌ است. تمرینات خوب و مبتنی بر دانش روز را پشت سر گذاشتیم و این تمرینات باعث شده شرایط تیم خوب پیش برود و بتوانیم حتی چند روز پیش از آغاز لیگ، به سطح آمادگی خوبی برسیم.

محمودآبادی در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در تیم و جذب بازیکنان جدید گفت: بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و با نفرات جدید، نیاز به هماهنگی بیشتر داریم تا بتوانیم به درک فوتبالی بهتری برسیم و براساس شناخت بیشتر، ایده‌های کادر فنی را به مرحله اجرا دربیاوریم. برگزاری دو اردو در بندرعباس و تهران، تمرینات خوب و بروز و بازی‌های تدارکاتی باعث شده تقریبا به هماهنگی‌های لازم برسیم.

وینگر تکنیکی آرمان‌گهر در مورد اهداف امسال خود و تیم آرمان‌گهر گفت: امسال هدف شخصی بنده، سایر بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه این است که بهترین سال فوتبالی خودمان را پشت سر بگذاریم و قطعا آرمان‌گهر با پتانسیلی که دارد، می‌تواند به اهداف خود برسد.

محمود‌آبادی در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل، کادر فنی و مدیران مجموعه آرمان‌گهر گفت: خوشبختانه تا بدین جای کار همه چیز خوب و ایده‌آل بوده است. امیدواریم با توجه به شرایط خوبی که داریم، امسال به لیگ برتر صعود کنیم.