۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

دروازه بان فصل گذشته چوکا سپیدرودی شد

سید محمد حسینی سنگربان سال های گذشته ارتش سرخ با عقد قراردادی باری دیگر پیراهن و دستکش سرخ سپیدرود را خواهد پوشید.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت، حسینی که سابقه حضوری ۴ ساله در سپیدرود دارد، موفق شده تا با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول و برتر صعود کند و در سال صعود به لیگ برتر، رکورد بهترین پنالتی گیر لیگ دسته اول و بیشتر کلین شیت در لیگ فصل گذشته را از خود بر جای گذاشت و در فصل قبل نیز همراه با چوکا به لیگ دسته اول صعود کرد.

سید محمد حسینی پیش از سپیدرود در تیم هایی همچون چوکای تالش، مس کرمان، ابومسلم مشهد، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران عضویت داشت.

باشگاه سپیدرود پیش از این با سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، مصطفی زینعلی از چوکای تالش و محمد طالبی از داماش گیلان در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده اند.

همچنین سرخ پوشان با صادقی صادقی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده است.