۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

پس از طالبی؛ پورمحسن نیز به سپیدرود بازگشت

مدافع محبوب سپیدرودی ها با عقد قراردادی با مهدی آقازاده مدیرعامل این باشگاه پس از ۳ سال دوری از سپیدرود بار دیگر به خانه خود بازگشت.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت، پورمحسن با ۲۹ سال سن محصول آکادمی بازیکن سازی سپیدرود در دهه ی ۸۰ است که موفق شد همراه سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کند.

میلاد پس از بروز اتفاقاتی در نیم فصل دوم لیگ دسته اول سالی که منجر به صعود سپیدرود به لیگ برتر شده بود به تیم گل گهر سیرجان ملحق شد و از آنجا راهی داماش و مس کرمان شده بود و بازگشت این مدافع محبوب به سپیدرود را می تواند یکی از اتفاقات خوب بازار نقل و انتقالات برای هواداران سپیدرود باشد.

باشگاه سپیدرود پیش از این با سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، مصطفی زینعلی از چوکای تالش و محمد طالبی از داماش گیلان، سید محمد حسینی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده اند.

همچنین سرخ پوشان با صادقی صادقی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده است.
ترند های روز