۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

معلم: جهانجاتی از دلایل اصلی انتخاب شهرداری سیرجان بود

مهاجم جدید تیم فوتبال شهرداری سیرجان: شهرداری سیرجان از تیم های قدرتمند لیگ برتر فوتبال بانوان محسوب می شود که از کادر فنی قوی نیز برخوردار می باشد.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۱
معلم: جهانجاتی از دلایل اصلی انتخاب شهرداری سیرجان بود

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، لیلا معلم بازیکن بوشهری و جدید تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در سیرجان در خصوص پیوستن به این تیم گفت: سیرجان یک شهر فوتبالی است و در حوزه فوتبال بانوان از قدرت های لیگ کشور محسوب می شود و هر ساله با حضور در رده های بالایی جدول از مدعیان لیگ می باشد.

وی تصریح کرد: وقتی پیشنهاد پیوستن به این تیم به من شد با دوست و همشهری ام امینه برازجانی در این خصوص صحبت کردم و مشاوره گرفتم و از شرایط و امکانات خوب این تیم تعریف و تمجید کردند.

معلم ضمن تمجید از کادر فنی تیم فوتبال شهرداری سیرجان هم بیان کرد: یکی از مهمترین دلایلم برای پیوستن به شهرداری سیرجان مریم جهانجاتی بود که از مربیان خوب و بازیکن ساز فوتبال بانوان کشورمان محسوب می شود و جا دارد از مدیریت باشگاه و تمامی هم تیمی هایم تشکر کنم که بابت این انتخاب به من تبریک گفتند.

لیلا معلم در پایان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اضافه کرد: در پست های هافبک و مهاجم بازی می کنم ولی کادر فنی هر کجا که صلاح بدانند با جان دل بازی می کنم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.