۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

کیانی: بازیکنانم قابلیت بیشتر و خوبی دارند / در جام حذفی شرکت می کنیم

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران وضعیت تیمش را مطلوب توصیف کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رضا کیانی سرمربی نیروی زمینی تهران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: از اول مهرماه بازیکنانی که قابلیت بازی در لیگ دسته دوم را داشتند و عازم خدمت مقدس سربازی بودند نسبت به جذب آنها اقدام کردیم و خدا را شکر وضعیت ما در یک ماه گذشته خیلی بهتر شده است.

کیانی ادامه داد: شاکله اصلی تیم مان از بازیکنان سرباز تشکیل شده است و تنها 2 الی 3 بازیکن فصل گذشته تیم بزرگسالان و امید را در تیم نگه داشتیم تا از وجودشان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران افزود: دوران بدنسازی خود را به پایان رساندیم و در حال حاضر به مرور کارهای تاکتیکی و انجام بازی های تدارکاتی می پردازیم. در بازی های تدارکاتی بدنبال ارزیابی بازیکنان مان بودیم و در تمام بازی ها از نفرات جدید استفاده کردیم و خدا را شکر فکر می کنم همه آنها قابلیت حضور در لیگ دسته دوم کشور را دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جدیدی نیز به این تیم اضافه خواهند شد گفت: وقت برای جذب بازیکن جدید وجود دارد اما تقریبا ما تیم را بسته ایم و کم کم برای حضور در مسابقات آماده می شویم.

کیانی در پاسخ به این سوال که چه دلایلی باعث شد تا تیم نیروی زمینی تهران سقوط کند گفت: دلایل زیادی وجود دارد دوستان فصل گذشته تلاش زیادی کردند ولی فوتبال قانون نانوشته ای دارد که ممکن است همین اتفاق تلخ سال آینده برای یکی دیگر از تیم های قدیمی کشور رخ دهد.

سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران در خصوص شرایط سایر تیم ها در فصل جدید لیگ دسته دوم اظهار داشت:همه تیم های حاضر قابل احترام و نمایندگان خوبی هستند که تقابل با هر یک از آنها سختی های خود را دارد قطعا تصوراتی که ما از سایر تیم ها داریم آنها نیز در مورد ما همان تصورات را دارند.

وی در مورد اینکه هدف تیم نیروی زمینی فقط شرکت در لیگ دسته دوم است یا در جام حذفی نیز شرکت می کنند بیان داشت: صد در صد در جام حذفی نیز شرکت می کنیم چرا که بازیکنان مان قابلیت بیشتر و خوبی دارند و می خواهیم آنها را در این تورنمنت محک بزنیم امیدوار هستیم در دو جامی که شرکت می کنیم بازی های خوب و رضایت بخشی را انجام دهیم.

کیانی در پایان در خصوص حمایت مسئولان ارتش و نیروی زمینی از این تیم گفت: در سالیان گذشته باشگاه نیروی زمینی جزو باشگاه های با امکانات فوتبال کشور بوده و از لحاظ نفرات و امکانات سخت افزاری هیچ دغدغه ای نداشته و نداریم. مدیرعامل باشگاه تلاش های زیادی را برای فراهم کردن امکانات انجام داده و می دهد و هیئت رئیسه نزاجا نیز حمایت های خوبی را از ما داشتند و همیشه در کنار ما بودند که امیدوارم در فصل جدید نیز حمایت ها ادامه داشته باشد.