۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

سیدکاظمی: نگاه‌ها به فوتبال بانوان و آقایان متفاوت است/ امسال مدعی خواهیم بود.

سنگربان شهرداری سیرجان گفت: شرایط تیم در این فصل رضایت بخش است و با انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۰
سیدکاظمی: نگاه‌ها به فوتبال بانوان و آقایان متفاوت است/ امسال مدعی خواهیم بود.

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، سیده عارفه سید کاظمی سنگربان ملی‌پوش و آینده دار تیم فوتبال شهرداری سیرجان در خصوص آخرین وضعیت تیمش و همچنین فوتبال زنان در ایران در گفتگو با خبرنگار ما در سیرجان گفت: آخرین بازی ما در شرایط کرونایی مقابل ملوان و بدون حضور هواداران برگزار شد و پس از آن لیگ تعطیل شد.

وی تصریح کرد: پس از یک وقفه چند ماهه لیگ آقایان استارت خورد ولی فوتبال بانوان همچنان متوقف شد و لیگ نیمه تمام رها شد.

سنگربان تیم فوتبال شهرداری سیرجان ضمن گلایه از شرایط برگزاری فوتبال بانوان به خبرنگار ما گفت: ما پس از ۹ ماه قرار است دوباره به مستطیل سبز برگردیم که این شرایط سختی خواهد بود و باعث پایین آمدن سطح کیفی فوتبال بانوان خواهد شد.

سید کاظمی ضمن رضایت از دو گروه شدن رقابت‌های امسال بیان کرد: تصمیم ستاد ملی کرونا و سازمان لیگ در خصوص رقابت‌های امسال بانوان با توجه به‌عدم امکانات در فوتبال بانوان تصمیم درستی است.

سیده عارفه سید کاظمی از شرایط تیم شهرداری سیرجان هم اینطور بیان کرد: شهرداری بم رقیب سنتی ما همیشه از تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر بانوان بوده ولی برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کنیم و از انگیزه خوبی برای درخشش برخورداریم.

وی تصریح کرد: پس از اتمام لیگ فصل گذشته تمریناتم را به صورت تخصصی زیر نظر مربی و به صورت حرفه‌ای دنبال کردم و از آمادگی خوبی برخوردارم.
ترند های روز