۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

مربی مس کرمان: فدراسیون باهوش‌تر از این حرف‌ها است

مربی تیم فوتبال مس کرمان می گوید اگر روزهای اول شیوع ویروس کرونا بود و می گفتیم تعدادی از بازیکنان ناقل شده اند با یک سورپرایز مواجه می شدیم اما در حال حاضر یک سال است که فدراسیون و کل دنیا با کرونا درگیر است.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فرزین رکوعی مربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص بازی گل ریحان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: با تدابیری که سرمربی تیم از 2 ماه پیش اتخاذ کرده بودند تمرینات‌مان را از تاریخ 28 شهریور شروع کردیم سه اردوی تدارکاتی خیلی خوبی را برگزار کردیم که در این اردوها بازی های دوستانه مختلفی را انجام دادیم.

رکوعی ادامه داد: باشگاه سعی کرد بازیکنان مدنظر آقای مهاجری را جذب کند که شکر خدا به هماهنگی کاملی رسیدیم و آماده برگزاری بازی اول برابر گل ریحان هستیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص شایعاتی مبنی بر ابتلای تعدادی از بازیکنان گل ریحان به ویروس کرونا بیان داشت: چیزی در این خصوص به ما اطلاع ندادند اتفاقا طی تماسی که فریبرز محمودزاده با باشگاه مس کرمان داشتند اعلام کردند که کلیه بازی ها طبق برنامه قبلی برگزار خواهند شد.

وی افزود : اگر ابتلای بازیکنان گل ریحان به کرونا محرز و قطعی شود ما نسبت به این موضوع ناراحت می شویم اما فدراسیون نسبت به این قضایا وسواس خاص خودش را دارد.

رکوعی ادامه داد: شاید هم این تست ها واقعیت نداشته باشد چرا که آمار بسیاری از تست ها اشتباه است باشگاه ما با یک آزمایشگاه مدرنی قرارداد همکاری دارد و جهت تست مجدد آمادگی خود را اعلام کرده است. ما هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و هر موقع فدراسیون فوتبال اعلام کند تست های راستی آزمایی را انجام می دهیم. اگر یادتان باشد فصل گذشته اتفاقی مشابه در تیم استقلال رخ داد که پس از انجام تست های راستی آزمایی خیلی از تست ها منفی اعلام شد امیدوارم که همه این صحبت ها در خصوص تیم گل ریحان در حد شایعه باشد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: برگزاری بازی چیزی مشخص است فدراسیون خیلی باهوش تر از این حرف‌ها است اگر روزهای اول شیوع ویروس کرونا بود می گفتیم با یک سورپرایز مواجه هستیم اما در حال حاضر یک سال است که فدراسیون و کل دنیا با کرونا درگیر است و تدابیری مختلفی برای راستی آزمایی و مسائل کرونایی برای همه تیم ها اندیشیده شده است و چیزی نیست که فدراسیون با اعلام این شایعه فدراسیون سورپرایز شود.

وی اضافه کرد: این اتفاق ممکن است برای تیم ما هم رخ دهد هر تیمی در این شرایط کرونایی می تواند در لیست خود 35 بازیکن داشته باشد فدراسیون با افزایش سهمیه بازیکنان در کلیه رده ها در این زمینه تدابیری اندیشیده است که اگر خدایی نکرده تیمی با ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان خود به کرونا مبتلا شود می تواند از بازیکنان سهمیه های خود استفاده کند. لغو بازی یک مسئله غیرنرمالی است.