۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
در نشست خبری پیش از بازی شاهین - شهرداری آستارا؛

اشجاری: امیدوارم سورپرایز خوبی برای هواداران داشته باشیم

سرمربی شهرداری آستارا از میزبانی خوب بوشهری‌ها تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسن اشجاری در نشست خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: ما زمان زیادی را جهت آماده سازی تیم به دلیل مسائل بوجود آمده در رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم که سبب شد برگزاری بازی های مرحله پلی آف طول بکشد، را از دست دادیم. و عملا در بحث آماده سازی از سایر تیم ها عقب بودیم. 

اشجاری ادامه داد: تیم ما شرایط مسابقه را داشت و غالبا توانستیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و در پست هایی که نیاز به بازیکن داشتیم تیم را تقویت کردیم. پس از جذب نفرات مدنظر سعی کردیم به تمرینات بدنسازی بپردازیم.

سرمربی شهرداری آستارا افزود: وقتی تیم از لحاظ بدنی شرایط خوبی را پیدا کرد و پس از ثبت قرارداد بازیکنان اردوی خوبی را در تهران برپا کردیم که در این اردو بازی های دوستانه خوبی را نیز انجام دادیم و آماده مسابقات لیگ یک شدیم.

وی بیان داشت: امیدوارم که یک شروع و سورپرایز خوبی برای لیگ یک و هواداران خودمان داشته باشیم.

اشجاری در خصوص بازی فردا برابر شاهین بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه سرمربی شاهین یکی از مربیان با تجربه لیگ برتر و یک است و این تیم از بازیکنان با تجربه ای بهره می برد فکر می کنم کارمان سخت باشد. ولی ما به بوشهر آمده ایم تا حریف دست و پا بسته ای نباشیم امیدوارم بازی خوب و به دور از مسائل و حاشیه ها باشد.

سرمربی شهرداری آستارا گفت: تا بدین لحظه شاهینی ها بهترین میزبانی را از ما داشتند زمین تمرین‌شان را در اختیار ما قرار دادند که جا دارد از مدیریت و مجموعه این باشگاه تشکر کنم امیدوارم که همین برخورد خوب را در بازی برگشت بتوانیم برای آنها جبران کنیم.

اشجاری اضافه کرد: برای ما افتخار بزرگی است که باشگاه بزرگی مثل شاهین به این شکل از ما میزبانی و پذیرایی می کند و ارزش و احترام برای ما قائل شدند که حرکت ارزشمند آنها قطعا بی جواب نخواهد ماند‌. امیدوارم بازی فردا فنی و تاکتیکی باشد و نتیجه بازی نیز به دور از مسائل حاشیه ای بدست آید.
ترند های روز