۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

میری؛ در بازی با گل ریحان بدشانس بودیم

مس کرمان در هفته اول لیگ آزادگان برابر گل ریحان البرز نتیجه یک متوقف شد ولی با این وجود پیمان میری معتقد است که مسی ها مدعی اصلی صعود در این فصل خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پیمان میری هافبک مهاجم مس کرمان در مورد دیدار برابر گل ریحان به خبرنگار دی اسپورت گفت: تمرینات مس پس از معرفی آقای مهاجری و جذب بازیکنان مورد نظر خیلی زود شروع شد و در این مدت تمرینات، اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در بازی با گل ریحان نمایش خیلی خوبی از خودمان بجا گذاشتیم. شما اگر فیلم بازی ما برابر گل ریحان را ببینید، اگر بدشانسی نمی آوردیم با اختلاف بیش از چهار گل باید به پیروزی می رسیدیم. 


میری در خصوص کسب نتیجه مساوی برابر گل ریحان گفت: همانطور که گفتم ما واقعا فرصت های زیادی داشتیم و از طرفی تیم ما برخلاف گل ریحان تمرینات بدنسازی سنگینی انجام داد ولی حتی با این اوصاف هم تیم برتر میدان ولی بدشانس بودیم.

هافبک - مهاجم مس در مورد ورودش به زمین و تغییر ریتم مس در فاز هجومی و پاس گلش گفت: در تمرینات به خوبی روی حرکات هجومی کار کرده بودیم و با ورودم به زمین مسابقه همان کاری را انجام دادم که آقای مهاجری از من خواست و شکر خدا توانستم با پاس گلم تاثیرگذار باشم.

وی در مورد بازی این هفته برابر شاهین گفت: بازی با گل ریحان همان شب بازی برای ما تمام شد و پس از ریکاوری و استراحت مجددا تمرینات را آغاز می کنیم و بدون شک برنامه های کادر فنی برای کسب سه امتیاز این مسابقه خواهد بود.

مهاجم مس با بیان اینکه آقای مهاجری مربی کاربلدی است، ادامه داد: رزومه آقای مهاجری مشخص است و لیگ هم ۳۴ بازی فینال گونه است که نمی شود با یک باخت، مساوی یا برد همه چیز را تمام شده دانست