۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

سرپرست خوشه طلایی: با 16 بازیکن و 60% توان‌مان به شیراز رفتیم

سرپرست خوشه طلایی ساوه گفت: ما با 16 بازیکن و 60% توان‌مان به شیراز رفتیم اما به هواداران و مردم ساوه قول می دهیم که قطعا از بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ وحید کلهر سرپرست خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی هفته نخست این تیم برابر فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: قبل از دیدار با فجر تست کرونای 6 بازیکن ما مثبت اعلام شد که بلافاصله این 6 بازیکن راهی قرنطینه شدند. که در حال حاضر 2‌ هفته است که در قرنطینه به سر می برند از این 6 بازیکن 4‌ نفر از آنها جزو بازیکنان اصلی و بزرگسال ما محسوب می شوند. با این حال بازی خوبی را انجام دادیم و تا دقیقه 90 از حریف پیش بودیم که روی یک غفلت گل تساوی را در دقیقه 90 دریافت کردیم.

کلهر ادامه داد: طی این هفته تست دوم کرونا از این 6 بازیکن گرفته شد و در صورتی که پاسخ تست هایشان منفی باشد می توانند به تمرینات اضافه شوند و تیم را از هفته دوم همراهی کنند.

سرپرست خوشه طلایی ساوه افزود: اگر این 6 بازیکن به تمرینات و مسابقات برگردند باز هم نمی توان بلافاصله از آنها در ترکیب تیم استفاده کرد چرا که 2 هفته دور از شرایط تمرین و مسابقه بودند و از لحاظ بدنی افت پیدا کرده اند و تا رسیدن به شرایط ایده آل 2‌ هفته ای طول می کشد.

او اضافه کرد: علاوه بر 6 کرونایی ما 2 مصدوم هم داشتیم که دیدار هفته نخست را از دست دادند و نتوانستیم از وجود آنها در بازی برابر فجرسپاسی بهره ببریم.

کلهر بیان داشت: ابوطالب قنبری که فصل گذشته در خوشه طلایی عضویت داشت اما ابتدای فصل به ملوان پیوسته بود پس از عدم توافق با مدیران این تیم به خوشه طلایی بازگشت و علاوه بر آن گودرز داوودی را نیز به تازگی جذب کردیم که هماهنگی لازم را با بازیکنان و کادرفنی تیم نداشتند و با توجه به در اختیار نداشتن 8 بازیکن‌مان مجبور شدیم از آنها در ترکیب تیم استفاده کنیم.

سرپرست خوشه طلایی ساوه بیان داشت: ما با 16 بازیکن و 60% توان‌مان به شیراز رفتیم اما به هواداران و مردم ساوه قول می دهیم که قطعا از بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد.