۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

جهانبخش طاهر: چند سال دیگر صبر کنیم تا آقایان یاد ما بیافتند

بازیکن سابق اروند خرمشهر گفت: از آقایان بهاروند، محمودزاده و نور شرق خواهش میکنم همانطور که خالصانه به فکر رشد فوتبال این جامعه هستند به فکر ورزشکاران باشند ما دیگر خسته شده ایم.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ به نظر می رسد هنوز هم طبق روال گذشته این قدرت است که در فضای ورزش حرف اول را می زند و دور زدن قوانین با بند و تبصره ها هنوز هم دور از دسترس نیست.یک تیم به راحتی بین شهر های مختلف دست به دست می شود و بعد از چندین بار تغییر نام در نهایت به طور کل از فوتبال محو خواهد شد.این بار این جریان گریبانگیر اروندی های سابق شده و  جالب است که در این بین فقط بازیکنان هستند که باید از حقشان بگذرند. با طاهر جهانبخش مدافع سابق اروندی ها که این فصل در تیم هوادار توپ می زنددر خصوص دریافتی هایشان از مدیران اروند هم صحبت شدیم که در ادامه می خوانید.

چه خبر فکر کنم حسابی دلخور هستی؟

مگر می شود دلخور نبود آقایان فقط به فکر خودشان هستند مگر می شود تیم را دو بار بفروشند و یک ریال از بدهیشان به بازیکنان را پرداخت نکنند.در کجای دنیا چنین قانونی وجود دارد من نمیدانم چطور و با چه زبانی باید بگوئیم. چطور تیم اروند خرمشهر به صورت رایگان به داماش و حالا به خیبر خرم آباد میرود چطور پول مدیر عامل اروند خرمشهر را داده اند اما پول بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نکرده اند

چه کسی مسئول این انتقال است؟

من نمی دانم اما اگر آقای بهاروند مسئول این انتقال هستند یا آقای نور شرق این جریان را پیگیری کردند باید بدانند که ۳سال از طرف هر دوی این عزیزان قول هایی را شنیدیم و هیچ کدام عملی نشد.

با وجود این همه بدهی چطور کارت بازی ها صادر شد؟

حتما قانونی که خودشان به عنوان رئیس و قانون گذار برپا کردند را زیر پا گذاشتند وگرنه مگر می شود تیمی که پولی نداده است کارت بازی دریافت کند من به شخصه از این موضوع برداشت بدی دارم و حتما در این معاملات افرادی سود میبرند.

صحبت هایتان با آقای بهاروند تا الان هیچ نتیجه ای نداشته است؟

فقط وعده دادند وگرنه ما که چیزی ندیدم اگر آقای بهاروند با همشهریان عزیزشان در ارتباط هستند سلام این ۴۰ خانواده را بهشان برسانند و بگویند که آه و ناله چندین خانواده پشت سر  این تیم است چند سال دیگر صبرکنیم تا آقایان یاد ما بیافتند. پارسال که آقای نوبخت تیم را به همشهریان عزیزشان هدیه کردند و عاقبت تیم این شد باید ببینیم برای سال بعد کدام مسئول زور بیشتری دارد و این تیم را به کجا میبرد.

و صحبت پایانی ؟

از آقایان بهاروند، محمودزاده و نور شرق خواهش میکنم همانطور که خالصانه به فکر رشد فوتبال این جامعه هستند به فکر ورزشکاران باشند ما دیگر خسته شده ایم.

گفتگو: مرجان رهو