۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

کریم احمدی: آقایان از خدا بترسید

هافبک سابق اروند خرمشهر می گوید وقتی قرار نیست کسی به شکایات ما بازیکنان رسیدگی کند چرا فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت حکم صادر کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حالی در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول برابر مس کرمان صف آرایی کرد که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد. کریم احمدی هافبک بوشهری ها که این روزها مثل دیگر بازیکنان اروند سابق درگیر پرونده دریافت مطالباتش از مسئولان این تیم است در خصوص کم لطفی مسئولان ،به این بازیکنان ، در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «واقعا نمی دانم ما بازیکنان چه گناهی کرده ایم. وقتی با جان و دل برای تیمی که خودمان با تلاش یکدیگر در لیگ نگه اش  داشتیم بدون هیچ دریافتی ای می جنگدیم آقایان از دور فقط نگاه می کردند و وعده و وعید می دادند.حالا چه شده که تیم را دو بار می فروشند بدون اینکه یک ریال از بدهی شان را پرداخت کنند.»

وی با بیان اینکه مگر می شود با وجود این همه بدهکاری کارت بازی صادر کرد، افزود:«حتما داستانی پشت این جریان هاست وگرنه مگر می شود تیمی این همه بدهی داشته کارت بازیش صادر شود ،پس جریان این حکم هایی که دست ما بازیکنان است چیست ؟ وقتی قرار نیست کسی رسیدگی کند چرا حکم صادر می کنند. آقایان از خدا بترسید که آه و ناله چندین خانواده پشت سر این تیم است.» 

گفتگو: مرجان رهو