۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
اختصاصی دی اسپورت؛

اعلام زمان برگزاری جلسه وبینار هماهنگی مسابقات لیگ دسته سوم

امیرحسین فراهانی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم زمان برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات مرحله اول این رقابت ها را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت ضمن اعلام زمان برگزاری جلسه اظهار داشت: جلسه هماهنگی مسائل مسابقات، نحوه اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده از سوی فدراسیون پزشکی - ورزشی و ثبت نقل و انتقالات روز چهارشنبه ‌19 آذرماه با حضور سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و سرکار خانم دکتر زهره هراتیان رئیس مرکز ایفمارک برگزار خواهد شد‌.

فراهانی افزود: در این جلسه قرار است در خصوص قوانین برگزاری مسابقات در شرایط بیماری‌ کرونا، پروتکل های صادره از ستاد مقابله با کرونا و مسائل مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان به نمایندگان باشگاه ها آموزش داده شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامتی نمایندگان باشگاه‌ها و اجرای دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا این جلسه بدون حضور فیزیکی نمایندگان و به صورت آنلاین و وبینار برگزار خواهد شد.

نویسنده: پریسا دانشگر