۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
اختصاصی دی اسپورت؛

پخش زنده 4 دیدار هفته سوم لیگ دسته اول

چهار بازی از هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به صورت زنده از شبکه های استانی صدا و سیما پخش خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگا۶ های کشور روز شنبه با 9 دیدار برگزار خواهد شد.

در این هفته از رقابت ها سه دیدار به صورت زنده پخش خواهد شد. که در ادامه بازی هایی که قرار است پخش زنده شوند را بررسی می کنیم.

شهرداری آستارا - مس کرمان - ساعت 14:15 - ورزشگاه سردار جنگل رشت

با اعلام داریوش عبدالهی عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا ، با توجه به ممنوعیت حضور تماشاگران در استادیوم ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، و ضمن ارج نهادن به درخواست مکرر هواداران این باشگاه، مدیران باشگاه شهرداری آستارا اقدام به مذاکره با صداوسیمای مرکز گیلان جهت پخش بازی‌های خانگی تیم شهرداری آستارا نمودند. بدین ترتیب دیدار این تیم در هفته سوم مقابل مس کرمان نیز پخش زنده خواهد شد.

فجرسپاسی - نود ارومیه - ساعت 14:15 - ورزشگاه پارس شیراز

طبق اعلام قبلی باشگاه فجرسپاسی شیراز دیدارهای خانگی این تیم از هفته سوم یعنی از همین هفته مقابل نود ارومیه به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش خواهد شد.

خیبر خرم آباد - استقلال ملاثانی - ساعت 14:30 - ورزشگاه غدیر تهران

مدیدان باشگاه خیبر خرم آباد نیز پس از توافق با مدیران صدا و سیمای استان لرستان قرارداد همکاری امضاء کردند تا دیدارهای خانگی این تیم نیز به صورت زنده پخش شود.

استقلال خوزستان - چوکا تالش - ساعت 15 - ورزشگاه تختی اهواز

طبق شنیده های دی اسپورت از منابع موثق در صدا و سیمای استان خوزستان باشگاه استقلال خوزستان با صدا و سیمای این استان قرارداد همکاری امضاء کرده است تا بازی‌های خانگی این تیم به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش شود.

شاهین شهرداری بوشهر - خوشه طلایی ساوه - ساعت 15 - ورزشگاه شهیدمهدوی بوشهر

پخش زنده دیدار دو تیم شاهین و خوشه طلایی ساوه تا بدین لحظه منتفی است اما قرار است شهردار بوشهر صبح روز شنبه مذاکرات و رایزنی هایی با مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر جهت پخش زنده این دیدار انجام دهد تا در صورت توافق این بازی نیز از شبکه استانی بوشهر به صورت زنده پخش شود.
ترند های روز