۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
عملکردمان نشان داد هدف‌ تیم صعود به لیگ برتر است؛

هافبک گل ریحان: پارس جنوبی فردا مقابل تیم ما به زحمت می افتد

هافبک تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت:  ما با عملکردمان در دو بازی گذشته نشان دادیم که هدف ما فقط صعود به لیگ برتر است.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدعلی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی هفته قبل این تیم با نود ارومیه اظهار داشت: در بازی با نود ارومیه به مانند بازی با مس کرمان با ذهنیت برد وارد زمین شدیم ولی شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که دو بازیکن‌مان مصدوم شد‌‌ خدا را شکر با این وجود توانستیم بازی را کنترل کنیم و حتی یک گل نیر به ثمر برسانیم که توسط داور آفساید اعلام شد.

حسینی ادامه داد: نود ارومیه با توجه به کیفیتی که از خود نشان داد در ادامه لیگ یقه خیلی از تیم ها را خواهد گرفت اما ما در بازی برابر این تیم فقط برای کسب سه امتیاز به ارومیه رفته بودیم و مطمئنم در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد.

هافبک گل ریحان البرز در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از بازی با پارس جنوبی جم بیان داشت: این هفته تمرینات خوب و پرفشاری را داشتیم و از لحاظ روحی و روانی صد درصد آماده بازی با پارس جنوبی هستیم. آنالیز و برنامه ریزی خوبی برای بازی فردا کرده ایم تا پیروز شده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که با وجود حضور بازیکنان باتجربه در تیم پارس جنوبی چه پیش بینی برای بازی فردا دارد گفت: درست است که پارس جنوبی بازیکنان و مهره های باتجربه ای دارد ولی بدون شک این تیم در بازی مقابل ما به زحمت خواهد افتاد چرا که تیم ما با تمام آمادگی کامل را برای بازی فردا دارد.

وی در مورد عملکرد مطلوب خود در بازی مقابل نود ارومیه در هفته دوم رقابت ها بیان داشت: مهم ترین موضوع نتیجه گرفتن تیم هست و امیدوارم با عملکردم سبب پیشرفت تیم شوم.

حسینی که سابقه بازی در لیگ برتر آلبانی و تیم لوفتیتاری این کشور را در کارنامه دارد در خصوص کیفیت لیگ ایران و آلبانی گفت: به نظر من سطح فنی فوتبال در دنیا به هم نزدیک شده و فقط امکانات و سخت افزارها است که کشورها را از هم متمایز می کند مطمئنا سطح و کیفیت لیگ های امسال ایران خیلی بالاتر و حرفه ای تر از سال های گذشته است.

هافبک گل ریحان در مورد اینکه چه هدفی را در لیگ دنبال خواهند کرد اظهار داشت: با توجه به چند جلسه ای که اعضای تیم با مدیرعامل باشگاه برگزار کردیم تمام آرمان و فکر کل مجموعه صعود به لیگ برتر است و همه بازیکنان نیز برای تحقق این هدف تلاش خواهند کرد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استارت دیرهنگام تمرینات گل ریحان تاثیر منفی بر کیفیت این تیم نخواهد گذاشت گفت: با درایت و برنامه ریزی که سرمربی تیم و کادرفنی انجام داده اند این مشکل به چشم نخواهد آمد ما با عملکردمان در دو بازی گذشته نشان دادیم که هدف ما فقط صعود به لیگ برتر است.