۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

امین رضایی: دو سال گذشته اما هنوز دنبال پول مان هستیم

بازیکن سابق اروند خرمشهر می گوید دو سال از عضویت و بازی مان در این تیم می گذرد اما هنوز به حق و حقوق مان نرسیده ایم.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ شاگردان نادر دست نشان در دومین بازی از رقابت های لیگ آزادگان مقابل پارس جنوبی در جم با شکست روبه رو شدند و حالا باید با یک امتیازی که از دوبازی ابتدای فصل به دست آوردند با تلاش بیشتر به فکر بازی های پیش رو باشند. با امین رضایی هافبک بابلی ها در خصوص شرایط این تیم و مشکلاتی که هنوز  با اروند سابق دارد گفت و گویی را ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

بازی چطور بود؟
بازی خوبی بود بچه ها تمام تلاششان را انجام دادند که در این بازی خارج از خانه نتیجه لازم را کسب کنند اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و شکست خوردیم.

هنوز زمان زیادی برای جبران باقی است؟
بله همین طور است هنوز اول راه هستیم و مسیر طولانی در پیش داریم باید بیشتر تلاش کنیم و با امید  به آینده پیش رو نگاه کنیم.

برویم سراغ تیم سابقت بلاخره پولتان را گرفتید یا نه؟
اگر بقیه بازیکنان پولی دیدند من هم دیدم!حتی از صحبت راجب این موضوع خسته شدم.دوسال گذشت هنوز دنبال پولمان هستیم .شرایط را هم که خودتان می دانید.

منظورت فروختن دوباره تیم است؟
دقیقا ،تیم دوبار فروخته شده اول به داماش حالا به خیبر اصلا معلوم نیست اینجا چه خبر است .دوستان تیم را بین آشنایان خود دست به دست می کنند بعد حق بازیکنانی که را یک سال برای آن زحمت کشیدند به راحتی هرچه تمام تر زیر پا می گذارند.

با چند نفر از هم تیمی های سابقت هم که صحبت کردم می گفتند حکم تعیین وضعیتتان صادر شده؟
چه فایده ای دارد مگر حکم بدون پول به درد ما می خورد .همه ی ما خانواده داریم تنها راه درآمدمان فوتبال است که خودتان می بینید باید انقدر بجنگیم تا یک ریال پول بگیریم.

حرف خاصی با مسئولان اروند سابق داری؟
ای کاش حرف زدن با اقایان تاثیری داشت اما می خواهم بگویم دوستان عزیز شما سیاست را وارد ورزش کرده اید شما حق را پایمال کرده اید خواهش میکنم بس کنید. به فکر کسانی باشید که با عشق ورزش می کنند تا جامعه ورزشی آسیب نبیند ؛ شما مسئولین محترم باید بدانید که اگر فوتبال نباشد باید به کار دیگری بپردازید یا خانه نشین شوید لذا باید هوای ورزشکاران را  بیشتر داشته باشید    

گفتگو: مرجان رهو
ترند های روز