۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
فوتبال ایران مختص تیم های پایتخت و صنعتی است؛

مربی نود ارومیه: بازی دادن به بازیکنان جوان تاوان دارد

مربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: خسته شده ایم دیگر بی عدالتی و بی انصافی کافی است ارومیه شهر مرزی است با 5 کشور هم مرز هستیم از مسئولان انتظار حمایت داریم.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فرهاد فضلی مربی تیم فوتبال نود ارومیه پس از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: خطایی که منجر به گل حریف شد به نظرم اصلا خطا نبود‌. بازی خوبی بود از نتیجه بازی راضی نیستیم بازیکنان باغیرت و محکم بازی کردند که از آنها تشکر می کنم.

فضلی ادامه داد: بازی دادن به بازیکنان جوان تاوان دارد که در سه بازی گذشته این تاوان را داده ایم‌.

مربی تیم فوتبال نود ارومیه در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بیان داشت: فوتبال در ایران مختص شهرستانی ها نیست و فقط مختص تیم های پایتخت، صنعتی و آنهایی که پول دارند است. 4 الی 5 ماه پیش بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به باشگاه ما اعلام شد در راستای برطرف شدن این مشکل به هر مسئول یا نهادی که فکر کنید نامه زدیم. این مشکل برای باشگاه ما نبوده این مشکل از قبل برای یک باشگاه تبریزی بوده که پس از انتقال امتیاز گریبان تیم ما را گرفته است.

وی افزود: تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال بازیکن خارجی می گیرد و پس از عدم دریافت مطالباتش شکایت می کند و فیفا پنجره این باشگاه ها را می بنند اما پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی وزیر ورزش و حتی مسئولان کشوری پیگیر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم ها می شود و جلسه اضطراری برای رفع مشکل برگزار می کنند. یا برای بازگرداندن بازیکن سابق تیم پایتخت از کشور ترکیه به ایران رئیس جمهور دولت واسطه می شود اما ما 4 ماه است به مسئولان استانی و کشوری التماس می کنیم ولی پاسخی نگرفته ایم.

فضلی تصریح کرد: تیم های صنعتی عین خیال‌شان نیست به راحتی از پول بیت المال هزینه می کنند ولی در تیم ما مشکلات مالی وجود دارد این مسائل خیلی دردناک است انتظار ما این است که پول بیت المال فقط برای تیم های دولتی هزینه نشود.

او اضافه کرد: امیدواریم مسئولین در این هفته پای کار بیایند با جلسه این مشکل حل نمی شود باید منایع مالی تامین کنند تا این مشکل حل شود امیدوارم در این هفته این مشکل برطرف شود که در غیر این صورت ما نمی توانیم با این شرایط ادامه دهیم.

فضلی خاطرنشان کرد: در صورتی که انگشت کاپیتان تیم ما هفت بخیه خورده عفونت کرده است اما برای ما بازی می کند چون که بازیکن جایگزینی نداریم. خسته شده ایم دیگر بی عدالتی و بی انصافی کافی است ارومیه شهر مرزی است با 5 کشور هم مرز هستیم از مسئولان انتظار حمایت داریم.