۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
از زمین سیرجان نهایت استفاده را بردیم؛

عاشوری: عیار تیم‌ها بعد از هفته هفتم یا هشتم مشخص می شود

سرمربی بادران تهران گفت: معمولا تیم ها بعد از هفته هفتم یا هشتم شکل و فرم اصلی خود را پیدا کنند و عیار تیم ها واضح و مشخص می شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۰۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محسن عاشوری سرمربی بادران تهران پس از تساوی تیمش مقابل آرمان گهرسیرجان اظهار داشت: کیفیت زمین مسابقه روی شکل بازی تیم ما و آرمان گهر تاثیر بسیار خوبی داشت. دو تیم توانستند از زمین فوتبال که یکی از ابزارهای کار در این عرصه محسوب می شود به خوبی استفاده کنند.

عاشوری ادامه داد: هم تیم بادران و هم تیم حریف فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. با شناخت و آنالیزی که از تیم آرمان گهر داشتیم می دانستیم تیم خوبی و قابل احترام هستند که فوتبال را به خوبی در زمین پیاده و از فضاها به خوبی استفاده می کنند.

سرمربی بادران افزود: به بازیکنان نکاتی را گوشزد کرده بودیم در هفته گذشته تا این بازی با توجه به فاصله کم بین دو بازی نتوانستیم تمرین خوبی را برگزار کنیم و فقط ریکاوری کردیم.

وی بیان داشت: سعی می کنیم بازی به بازی پیشرفت داشته باشیم درست است که بازی را نبردیم اما پیشرفت بازیکنان نسبت به بازی قبل مشهود بود. در نیمه اول با توجه به ارتفاعی که از سطح دریا به نسبت تهران در سیرجان داشتیم می دانستیم که از لحاظ تنفسی به مشکل می خوریم ولی در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم و توانستیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم و موقعیت کمتری به تیم حریف بدهیم.

عاشوری تصریح کرد: در مجموع یک امتیاز بیرون از خانه خیلی خوب نیست ولی راضی کننده بود ما به همه حریفان احترام می گذاریم اما سعی و تلاش ما این است که در بازی های بعدی چه در زمین حریف و چه در زمین خودمان به حداکثر امتیازات برسیم. برای تحقق این امر نیاز به تلاش و زمان بیشتر داریم چرا که 10 روز نیست که تیم را تحویل گرفته ایم بازی به بازی سعی می کنیم شرایط بهتری را پیدا کنیم.

سرمربی بادران در پاسخ به این پرسش که چند هفته طول می کشد تیم ها شکل واقعی خود را پیدا کنند گفت: معمولا تیم ها بعد از هفته هفتم یا هشتم شکل و فرم اصلی خود را پیدا می کنند و عیار تیم ها واضح و مشخص می شود.