۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
اختصاصی دی اسپورت

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد در این هفته شهرداری بم از گروه اول استراحت داشت.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۹
عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، هفته دوم لیگ برتر بانوان کشور در حالی آغاز شد که شهرداری بم استراحت داشت و در حساس‌ترین بازی‌های این هفته سپاهان در دربی اصفهان ذوب آهن را شکست داد و شهرداری سیرجان در خانه پالایش گاز را با شکست بدرقه کرد.

کارشناسان دی اسپورت پس از پایان هفته دوم برترین‌های این هفته را زیر ذره بین قرار دادند که در ادامه عملکرد ۱۱ بازیکن برتر این هفته را بررسی خواهیم کرد.

منیژه زینی وند (هیات البرز)
خط دفاعی البرزی‌ها در نیمه اول اجازه خودنمایی به بازیکنان همیاری را ندادند تا زینی‌وند در این نیمه زیاد به دردسر نیفتد ولی در نیمه دوم تیم مهمان برای جبران گلهای خورده دست به حمله زد که عملکرد موفق زینی‌وند باعث شد در چندین صحنه ناجی تیمش باشد و از بهترین‌های هیات البرز در این دیدار باشد گرچه نباید از روز موفق خط دفاعی البرزی‌ها هم گذشت که در این بازی موفق بودند.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

افسانه اقبال (ملوان بندر انزلی)
اقبال گرچه در خط دفاعی به خوبی به وظایف خود عمل می‌کند ولی این بازیکن جسور و توانمند به خوبی در فاز هجومی اضافه می‌شود و گلزنی هم می‌کند و در حالی کادر فنی قشقایی در مهار این بازیکن توصیه‌های فراوانی به خط دفاعی خود کرده بودند ولی مدافع پیش تاخته ملوانان هت تریک کرد و در پیروزی ۶ بر صفر تیمش نقشی پررنگ داشت.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

هادیه کر (سپاهان اصفهان)
مدافع جدید سپاهانی‌ها در اولین بازی تیمش مقابل تیم فصل قبل خود نمره قبولی گرفت. در روزی که مدافعان سپاهان پراشتباه ظاهر شدند و روی هر دو گل مقصر بودند هادیه کرد به مراتب عملکردی بهتر داشت و در زدن ضربات هوایی و زمینی موفق عمل کرد تا جور اشتباهات فردی مدافعان کناری خود را نیز بکشد.

هادیه روند خوب خود در ذوب آهن را در تیم جدیدش در بازی نخست نیز به نمایش گذاشت تا امیر شقاقی حساب ویزه‌ای روی این بازیکن باز کند و قطعاً در بازی حساس مقابل شهرداری بم می‌تواند کمک حال خط دفاعی تیمش باشد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

ملیکا متولی (شهرداری سیرجان)
مدافع چپ شهرداری سیرجان از جمله مدافعان خوب فوتبال کشورمان است که روند خوب و همیشگی خود را دنبال می‌ کند و همواره نقشی پررنگ در خط دفاعی ایفاد می‌کند و یک وزنه قابل اعتماد به شمار می‌رود.

متولی در اولین دیدار تیمش در این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور مقابل پالایشگاز ایلام علاوه بر وظایف دفاعی خود که رضایت کادر فنی را نیز به همراه داشت نقشی پررنگ نیز در بازی‌سازی و حمله داشت و به خوبی در فازهای هجومی نیز اضافه می‌شد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

مهسا حسن زاده (هیات البرز)
مدافع راست البرزی‌ها در این روز یکی از بهترین‌های تیمش بود و در کار دفاعی و حتی فاز هجومی روز خوبی پشت سر گذاشت تا در کنار الهام عبدالرحمانی و سمیرا قاشیه نمره قبولی بگیرند. مهسا بارها در این بازی مهاجمین همیاری را ناکام گذاشت تا کادر فنی بابت خط دفاعی‌اش خیالی راحت داشته باشد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

ندا رضاپور (شهرداری سیرجان)
هافبک دفاعی شهرداری سیرجان مقابل پالایش گاز ایلام نقشی پررنگ داشت و از بهترین‌های تیمش در این روز بود. ندا در این بازی دوندگی بی‌امانی داشت و بارها حملات تیم مهمان را خنثی می‌کرد و به خوبی در دفاع و هجوم اضافه می‌شد.

رضاپور در این دیدار حساس و سخت برای تیمش حداقل نود درصد یک به یک‌های که ساخت را برنده شد تا چهره موفق شهرداری چی‌ها در این روز باشد و تیمش در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ برنده بازی باشد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

فاطمه قاسمی (وچان کردستان)
قاسمی بازیکن ارزشمند وچان در دیدار مقابل نماینده بوشهر یکی از بهترین‌های تیمش بود و در کارهای هجومی به خوبی عمل کرد و در حملات تیمش به موقع اضافه می‌شد و دو گل به ثمر رساند تا در پیروزی پرگل پنج بر صفر تیمش سهیم باشد.

وچان به لطف درخشش این بازیکن در فاز هجومی می‌تواند زنگ خطر را برای حریفان خود به صدا در آورد تا این بازیکن خوش تکنیک و گلزن همواره مهره ارزشمندی برای تیمش باشد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

راضیه موسوی (ملوان بندر انزلی)
خرید طلایی ملوانان در این دیدار هم از بهترین‌های تیمش بود تا معصومه جهانچی بابت خرید این بازیکن خوشحال باشد و حساب ویژه‌ای روی وینگر راست و خوزستانی خود باز کند.

راضیه همچون دیدار هفته اول در بازی مقابل قشقایی هم گلزنی کرد و دو گل از ۶ گل تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا یکی از بهترین‌های ملوان باشد. دوندگی خوب موسوی و اضافه شدن به موقع‌اش در فازهای هجومی عاملی است تا این بازیکن از گلزنان تیمش در این دو بازی باشد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

فاطمه اردستانی (سپاهان اصفهان)
بدون شک فاطمه اردستانی را باید ستاره تیمش در دربی اصفهان نامید. بازیکن ریز نقش ولی جسور سپاهان در این بازی هر کاری خواست انجام داد و نقش اول را در پیروزی سه بر دو زردپوشان داشت.

اردستانی در این بازی پشت فوروارد بازی کرد و حتی به خط میانی نیز اضافه می‌شد وکمک می‌کرد و در این بازی حساس علاوه بر گل زیبایش یک پاس گل داد و یک پنالتی نیز گرفت تا بازیکن پرکار تیمش لقب بگیرد.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

زهرا قنبری (وچان کردستان)
خرید جدید وچان در این فصل ستاره بی‌چون و چرای تیمش در دو بازی اخیر بود و موفق شد پنج گل به ثمر برساند و رقابت خود را برای کسب خانم گلی لیگ آغاز کند.

شاید بر خلاف تصور برخی‌ها قنبری در این فصل از انگیزه بالایی برخوردار است و قطعاً در دیدارهای آینده نیز گلزنی‌های این بازیکن ادامه خواهد داشت تا خیال وچان از بابت خط حمله راحت باشد.

قنبری در دیدار مقابل نماینده بوشهر نمایشی خوب داشت و دو گل به ثمر رساند و این هم باید اضافه کرد که هافبک‌های هجومی وچان به خوبی این بازیکن را تغذیه می‌کنند. قنبری شاید حالا تمام تمرکز و توانش را به دیدار حساس این هفته مقابل شهرداری سرجان خواهد گذاشت تا در سومین دیدار پیاپی نیز گلزنی کند.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان

سارا قمی (هیات البرز)
مهاجم باتجربه البرزی‌ها همچون فصل قبل به تنهایی بار گلزنی تیمش را به دوش می‌کشد تا نقش اول در موفقیت این تیم کرجی داشته باشد.

سارا در دیدار مقابل همیاری بارها خط دفاعی حریف را آزار داد و با دو فرار تماشایی و به ریختن این خط دفاعی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا همواره نقش اول پیروزی تیمش را بازی کند و با توجه به استراحت تیمش در این هفته خود را مهیای دیدار هفته آینده تیمش کند.

عملکرد ۱۱ بازیکن برتر هفته دوم لیگ برتر بانوان